اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۶۸۵۶
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۱
آیت اله حسن زاده در شورای اداری:
امیدواریم این همدلی و صمیمت موجود بیشتر شود تا مردم از برکات و ثمرات آن بهره های فراوان ببرند.
امام جمعه موقت اهواز با بیان اینکه خوزستان از عقب ماندگی مزمن رنج می برد، گفت: باید برای تغيير این وضعیت قدمها سریع تر شود در استان آرامش خوبی همراه با پویایی و فعالیت وجود دارد كه این همدلی در استان صدای مطالبات و خواسته های مردم است.
 
آیت اله حسن زاده  در جلسه شورای اداری استان اظهار کرد: آرامش خوبی در استان داریم که این آرامش با فعالیت و پویایی توامان شده است. جو حاکم بر استان ایستا نیست.بلکه فعال و پویاست. امیدواریم این همدلی و صمیمت موجود بیشتر شود تا مردم از برکات و ثمرات ان بهره های فراوان ببرند.

امام جمعه موقت اهواز همچنین با اشاره به تواضع و فروتنی استاندار خوزستان گفت: تواضع و فروتنی دکتر مقتدایی استاندار خوزستان نعمتی برای استان است که باید از این نعمت در جهت پیشرفت استان بهره گرفت. 

وی افزود:آنچه برای مسئولان اجرایی در حکومت اسلامی آمده است بیش از توصیه ​های اخلاقی و بلکه یک دستور است. نامه امام علی(ع) به مردم مصر و نامه او به مالک اشتر که در سازمان ملل به عنوان نخستین منشور حقوق بشر در حکومت​ها به ثبت رسیده توصیه​هایی آمده که باید آن​ها را به عنوان دستور در نظر گرفت.
 
وی افزود: در این نامه آمده است که دل خود نسبت به مردم بايد مملو از محبت و رحمت باشد. کارگزاران حکومت اسلامی باید همچین رفتارهایی نسبت به مردم داشته باشند. رحمت یعنی خدمت به مردم و برطرف کردن نیازهای آنها و محبت همان دلسوزی است.
 
امام جمعه موقت اهواز با بیان اینکه تاکید بر خدمت به مردم در حکومت اسلامی بیش از حکومت‌های دیگر است گفت: کارگزاران حکومت اسلامی باید نسبت به این توصیه​های دینی دقیق عمل کنند.
 
آیت اله حسن زاده در خصوص فاجعه منا تصریح کرد: آنچه در منا اتفاق افتاد یک جنایت و فاجعه است که قطعا در این خصوص کوتاهی بود اما تاکنون نمی​توان گفت که این حادثه عمدی است. جنایت دیگر عدم رسیدگی به قربانیان حادثه است.
 
وی خاطرنشان کرد: در این حادثه دردناک نزدیک به 500 نفر از هموطنان ما جان باختند که 7 تن از آنها از استان خوزستان هستند که تمام آنها آبادانی بودند و پیکر یکی از این عزیزان دیروز وارد استان شد. همچنین یکی دیگر از جانباختگان بنا به وصیت خود در مکه دفن شد و پیکر یکی دیگر از قربانیان نیز اکنون در تهران است و از وضعیت دیگر جانباختگان اطلاعی نیست.
 
امام جمعه موقت اهواز با اشاره به واکنش رهبر انقلاب به حادثه منا اظهار کرد: فرمایشات قاطع رهبر معظم انقلاب موجب تغییر موضع مقامات سعودی شد. ممکن بود که این افراد بدون هیچ توجهی در عربستان دفن شوند و موضوع همان​جا خاتمه یافته بدانند اما این موضع رهبری اجازه چنین کاری ندارد و حتی پیش از این به مسئولان ما اجازه نزدیکی به قربانیان را نمی​داندند اما پس از این فرمایشات همکاری شروع شد.
 
حسن زاده عنوان کرد: سوءمدیریت، قربانیان فاجعه منا را بیشتر کرد و امیدواریم که این حادثه به بیداری اسلامی منتهی شود. باید افتخار کرد که در کشوری زندگی می کنیم که چنین رهبری دارد.
 
وی با تبریک هفته نیروی انتظامی گفت: در اسلام، در تامین امنیت تعارفی وجود ندارد و برای تامین امنیت باید کارهای بیشتری انجام داد.
 
امام جمعه موقت اهواز عنوان کرد: با توجه به وضعیت فاجعه منا و اربعین حسینی پیش رو، اکنون نگاه​ها به اربعین حسینی دوخته شده است و این مسئولیت ما را بیشتر از قبل می‌کند زيرا بخش مهمی از مراسم بزرگ اربعین مربوط به استان خوزستان است.


 
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار