شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۶۸۶۶
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۹
مقتدایی از کارخانه تک نان جنوب بازدید کرد
استاندارخوزستان افزود: ازهمین 40 شهرک صنعتی چه میزان از ظرفیت انها فعال است ؟ ! باید به وضعیت این شهرک ها رسیدگی شود . محیط کار بخشی از خانه انسان هست که باید به آن توجه شود.
اینکه می گویند مقتدایی پیوست بخشنامه هایش هست , سخن گزافی نیست.

  دکتر عبدالحسن مقتدایی استاندارخوزستان  پس از تصویب و ابلاغ بخشنامه خرید کالا و خدمات از داخل استان , نشستی با مدیران و روسای هشت شرکت دولتی درخوزستان آنهم درمحل کارشان گذاشت  تا گزارش آنان را نسبت به اجرای این بخشنامه بشنود و ازسوی دیگر ازبرخی کارخانجات داخلی که درزمینه بازاریابی و فروش محصولات خود درداخل استان  با مشکل مواجه بودند بازدید کرد.


 به گزارش روابط عمومی استانداری خوزستان وی  صبح امروز شنبه با معاونین و جمعی از مدیران کل صنعتی و اقتصادی ازکارخانه تک نان  جنوب واقع درشهرک صنعتی شماره 2 اهواز بازدید کرد تا ضمن بررسی وضعیت این کارخانه خوزستانی ، بتواند درچارچوب  بخشنامه خرید کالا و خدمات داخلی  , گره مشکلات این صنعت بومی  را بازکند.

براساس اظهارات مدیرعامل کارخانه تک نان جنوب ، تولیدات  این کارخانه با پشت سرگذاشتن دوران سخت تحریم اقتصادی , هرچند 95 درصد از بازارداخلی استان خوزستان ( خرید مردمی ) را داراست   اما فروش انبوه ندارد و به عبارتی دستگاههای دولتی , پادگان ها , بیمارستان ها .... ازمحصولات این کارخانه که تولید انواع نان بهداشتی , با طعم شوید ، زیره و همچنین نان ویژه بیماران قندی است , خرید نمی کنند.

    دکتر عبدالحسن مقتدایی استاندارخوزستان اززحمات بانیان این کارخانه قدردانی کرد و گفت : آنان از روی علاقه , تعهد و تخصص خود ، کار باارزش و موفقی را ارایه داده اند .

   استاندارخوزستان تاکید کرد درچارچوب بخشنامه خرید کالا و خدمات داخل استان که یک و نیم سالی از تصویب آن می گذرد باید ازظرفیت ها و منابع داخلی استان به نحو احسن استفاده شود.

  مقتدایی افزود: یکی از این منابع پرمصرف ، تولیدات کارخانه تک نان  جنوب است که همه باید دست به دست هم دهیم تا از این ظرفیت نهایت استفاده بشود و درسبد غذایی خانوار،  این محصولات کاملا بهداشتی عرضه شود.

   استاندارخوزستان با اشاره به ظرفیت های اشتغالزایی و کمک به رونق اقتصادی این  کارخانه ها درخوزستان گفت : با این بازدید ،عزم ما برای حمایت بیشتر از تولیدات داخلی استان جزم گردید.

    مقتدایی تاکید کرد که مراکز تجمعی و پرمصرف دراستان  شناسایی شوند و درقالب قرارداد یا توجبه پیمانکاران  نسبت به فروش انبوه محصولات این کارخانه حمایت گردد.

     استاندارخوزستان به کمبود انواع خدمات درشهرک های صنعتی استان اشاره کرد و گفت : ما  40 شهرک صنعتی درسطح استان خوزستان داریم که اغلب فاقد امکانات درحد مطلوب هستند. اگر شهرک ها تجمیع می شد قطعا می توانست خدمات بهتری به صنعتگران و تولید کنندگان ارایه کند .

  مقتدایی گفت : طرح احداث شهرک های صنعتی باید بازنگری شود. تعدد تاسیس شهرک های صنعتی یعنی ضعیف کردن تخصص . این افتخارنیست که این همه شهرک  داشته باشیم که ازکمترین امکانات بهره مندند.

   استاندارخوزستان افزود: ازهمین 40 شهرک صنعتی چه میزان از ظرفیت انها فعال است ؟ ! باید به وضعیت این شهرک ها رسیدگی شود . محیط کار بخشی از خانه انسان هست که باید به آن  توجه شود.

  شرکت صنایع غذایی تک نان جنوب واقع درشهرک صنعتی شماره 2 اهواز انواع نام مسطح ( لواش ) صنعتی با  استفاده از آرد غنی شده با آهن و اسید فولیک وبا طعم شوید و زیره بصورت  حرارت غیرمستقیم تولید می کند.  


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار