شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۶۸۹۸
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۳
دستگاه های اجرایی به مردم این شهرستان بیان نمود.
سید نور هدف از این بازدید را عملی نمودن و اجرایی نمودن دستورات مقام معظم رهبری در سال همدلی و همزبانی و تاکید استاندار محترم جناب آقای دکتر مقتدایی در راستای خدمت رسانی

 بازرسان اداره کل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری از فرمانداری و ادارات شهرستان اندیمشک  بازدید بعمل آورند.

به گزارش روابط عمومی استانداری خوزستان مشاور استاندار و مدیر کل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری ضمن اعلام خبر بازدید کارشناسان آن اداره کل از فرمانداری و  ادارات شهرستان اندیمشک اظهار کرد: بازرسان در راستای طرح تکریم ارباب رجوع  و بازدید های میدانی که وظیفه ذاتی اداره کل بازرسی است نسبت به بازدید از فرمانداری، اداره پست ، اداره امور مشترکین برق، اداره ورزش و امور جوانان، بیمارستان امام علی علیه السلام ،کمیته امام (ره) و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اقدام نمودند. 

وی در خصوص اختلاف بین اعضای شورای شهر چم گلک در طی یکسال گذشته اظهار داشت : از مدیرکل محترم امور شهری و شوراها و همچنین از فرماندار محترم شهرستان اندیمشک  درخواست شده است که اختلاف فی مابین اعضای این شورا بررسی، و نسبت به رفع اختلاف اقدام گردد. 

سیدنور همچنین بیان کرد: در صورت تکرار و ادامه روند اختلاف، موضوع از طریق مبادی قانونی و هئیت محترم حل اختلاف استان پیگیری می گردد.

وی در خصوص مسئله زمین های واگذار شده از سوی شهرداری اندیمشک واقع در کوی جانبازان به مساحت 211 قطعه  اظهار کرد:  قطعات زیادی از این زمین های مسکونی بدون استعلام از ادارات،  به جانبازان سرافراز  واگذار شده که این موضوع به خاطر تکریم و رفاه حال آنان در حال پیگیری می باشد.

مدیر کل بازرسی استانداری خوزستان خاطرنشان کرد: این اداره کل و بازرسان آن با اهتمام بر حسن انجام وظیفه بر نحوه عملکرد و ارائه خدمات تمام دستگاههای اجرایی استان نظارت خواهند داشت.

وی اظهار داشت ، امید است این بازدید ها و راهنمایی ها و تذکرات لازم به مسوولین گره گشای مشکلات شهروندان عزیز باشد.

وی همچنین تاکید کرد: مسائل و مشکلات شهری و پیگیری درخواست ارباب رجوع می بایست توسط ادارات ذیربط با جدیت تمام مورد بررسی قرار گرفته و نسبت به رفع مشکلات مربوطه اقدام لازم انجام گیرد.

سید نور هدف از این بازدید را عملی نمودن  و اجرایی نمودن دستورات مقام معظم رهبری در سال همدلی و همزبانی و تاکید استاندار محترم جناب آقای دکتر مقتدایی در راستای خدمت رسانی دستگاه های اجرایی به مردم این شهرستان بیان نمود.

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۴
comment
comment
یک شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۱
comment
0
1
comment با ســــــــــــــلام
اندیشـــــــــه و تلاش خدمتگــــــــــزاران صدیق عمـــــــــران و آبادانــــی ایران اسلامی و 8 سال جنگ تحمیلی هیچ گاه از یاد نخواهد رفت . درود می فرستم به سردار دوران جنگ که همیشه خود را در محضر خدا دیده و لحظه ای از خدمت به مردم دریغ نمی کند.
جا دارد از سردار جنگ به خاطر انتصاب نیروی جوان و فرهیخته و از نیروهای آموزش دیده تصدی پست های مدیریتی بعنوان معاونت بازرسی که از ابتکارات استاندار محترم می باشد، تقدیر و تشکر بعمل آورم.
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۱
comment
1
0
comment آقا کدام گره گشوده شده بس کنید جان مولا فقط خبر پشت خبر عکس پشت عکس دست بردارید از این تبلیغات به فکر مشکلات مردم باشید
پاسخ ها
comment
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۵
comment
comment بی نهایت لایک
comment
اهالی روستای حبیشی شهرستان باوی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۱
comment
0
1
comment به کی باید بگوییم ما جاده نداریم راه ارتباطی ما از قبل انقلاب تا کنون خاکی است این بدور از انصاف است در زمستان راه ارتباطی این روستا هر ساله قطع می شود .آقایان بازرس چرا بداد ما نمی رسید . فرماندار و معاونانش هیچ توجهی به این روستا نمی کنند .
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار