شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۶۹۲۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۴
 طی مراسمی از زحمات علیرضا سعادت مدیر عامل سابق سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری تقدیر و تشکر شد.

 مدیر روابط عمومی سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری اهواز خبر داد: صبح امروز با حضور محسن بشیری خوزستانی قائم مقام شهردار اهواز، علیرضا سعادت مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز، فرزین حاتمی مدیر روابط عمومی و فرزین ترهنده مدیرعامل جدید سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری، مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری و جمعی از کارکنان سازمان میادین در سالن جلسات این سازمان برگزار شد.

محسن بشیری خوزستانی قائم مقام شهردار اهواز با بیان اینکه مهندس سعادت در زمان مدیریت خود از عملکرد خوبی برخوردار بوده است، گفت: عملکرد مهندس سعادت در این سازمان جای قدردانی و تشکر دارد و این مسئله، کار را برای آقای ترهنده با مشکل مواجه می کند، زیرا ایشان به قدری زحمت کشیده اند که آقای ترهنده باید دو برابر از ایشان توان بگذارند.

 وی همچنین ضمن تقدیر و تشکر از مدیران سابق و جدید سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری، افزود: در دوران مدیریت مهندس سعادت پروژه های بزرگی اجرا شد و این پروژه ها حتما در سوابق مهندس سعادت ثبت خوهد شد.

پروژه هایی مانند ساماندهی مرکز توزیع میوه و تره بار الغدیر، هایپر مارکت و پروژه های از این قبیل به نحوه شایسته ای از سوی ایشان صورت گرفت. در ضمن پروژه های نیمه تمام دیگری نیز هست که از امروز به بعد انشاالله مهندس ترهنده وظیفه پیگیری و اجرای آن را خواهند داشت.

علیرضا سعادت مدیرعامل سابق سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری نیز با اشاره به محوریت کار در سازمان میادین، اظهار داشت: همه کارکنان و دوستان می دانند، مدتی که در سازمان میادین بودم کار را سرلوحه خودمان کردیم و آن را در محوریت سازمان قرار دادیم.

سعادت با بیان آرزوی موفقیت و توفیق برای مدیرعامل جدید سازمان میادین، خاطرنشان کرد: امروز سازمان میادین حرف برای گفت دارد، امروز سازما نمیادین را در مراجع قضایی به عنوان سازمانی می شناسند که به دنبال احقاق حقوق حق الناس بوده است.

وی تصریح کرد: سازمان میادین تفوتی که با دیگر سازمان ها دارد این است که مستقیم با سفره خانواده ها درگیر است با سبد خانوار مردم درگیر است. از دور می گویند سازمان میادین کارش نظارت بر همین غرفه هاست ما با آن قسمت که هیاهو دارد کار نداریم. اگر ما توانستیم در میدان بزرگ الغدیر اقدامی انجام دهیم کار بزرگی کردیم، اگر توانستیم با واسطه ها برخورد بکنیم کار بزرگی کردیم.

علیرضا سعادت مدیرعامل سابق سازمان میادین با تشکر ویژه از زحمات دکتر افشار نیا، یادآور شد: ایشان در بحث احقاق حقوق سازمان میادین از هیچ تلاشی فروگذار نبود، در بحث کرایه های میدان، در بحث برخورد با واسطه ها و در بحث اقداماتی که در بخش حقوقی صورت گرفت مانند، بازگشت برخی از املاکی بود که در اختیار افرادی بود که قابلیت بهره برداری قانونی از آن را نداشتند.

 پروژه هایی زمان مدیریت بنده صورت گرفت و تعدادی دیگر از این پروژه ها متاسفانه با رفتن بنده نیمه تمام مانده است که انشاالله مهندس ترهنده به نحوه شایسته این پروژه ها رو به سرانجام خواهند رساند.

ایشان عنوان نمود: کار ما در شهرداری مثل دوندگان المپیکی است، که مشعل را تا جایی می رسانند و تحویل نفر بعدی می دهند و نفر بعد باید این مشعل را تحویل دیگری بدهد. مهم این است که انسان در زمانی که عهده دار این مسئولیت است چه اقداماتی را می تواند برا مردم و رضای خداوند انجام دهد.

در پایان قائم مقام شهردار اهواز با قرائت متن لوح تقدیر به نیابت از سید خلف موسوی شهردار اهواز، از زحمات علیرضا سعادت مدیر عامل سابق سازمان میادین تقدیر و تشکر نمود و آرزوی سربلندی و موفقیت برای ایشان خواستار شد. همچنین با ارائه حکم مدیرعاملی فرزین ترهنده برای ایشان در سمت جدید، آرزوی توفیق روز افزون نمود.

 
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۵
comment
0
1
comment پس چرا فاز دوم پروزه ميدان ميوه تره بار الغدير پيشرفت نداشت به نتيجه نرسيد ؟؟؟؟؟؟
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۵
comment
0
1
comment پس چرا فاز دوم پروزه ميدان ميوه تره بار الغدير پيشرفت نداشت به نتيجه نرسيد ؟؟؟؟؟؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار