شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۶۹۲۶
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۴
از گوشه و کنار خوزستان
روزنامه فرهنگ جنوب در ستون ویژه های خود نوشت: 

* باز هم حکایت سگ ها
معصومه ابتکار رییس جنجالی محیط زیست کشور در یک سفر استانی باز هم پای سگ ها را به میان آورد و گفته است که از مسئولان بالادستی قول گرفتیم تا موضوع عقیم‌سازی سگ‌های ولگرد را در دستور کار قرار دهد. علاقه ابتکار به حیوانات به گونه ای ست که کشته شدن چند سگ در شیراز ، او را چنان آشفته کرد که سریع السیر خود را به شیراز رساند. این در حالی ست که سونامی یک هفته ای گرد و خاک خوزستان نتوانست او را به اهواز بکشاند و از طریق فیسبوک ، بسته حمایتی را صادر کرد !

* انتخاب اعضاب هیات منصفه مطبوعات خوزستان
اعضای هیات منصفه مطبوعات انتخاب شدند و از قرار معلوم بهزاد شیخی به عنوان نماینده نویسندگان، دکتر سید حسین موسوی کربلایی نماینده پزشکان، حجت الاسلام براتی نماینده اساتید دانشگاه، محمدعلی شوشتری نماینده وکلای دادگستری، حجت الاسلام سید محمد قاضی مرعشی نماینده روحانیون،  رضوی نماینده آموزگاران، بهمن ساکی نماینده هنرمندان، وحید ترابی‌زاده نماینده بسیجیان، لفته منصوری نماینده کارمندان، حاج محمود بازرگان نماینده اصناف، انباردار نماینده کارگران، عبدالرضا دارم نماینده کشاورزان، محمدرضا ایزدی نماینده روزنامه‌نگاران و عباس هلاکویی به عنوان نماینده مهندسان انتخاب شدند.

* صدور حکم مدیریتی برون
طی حکمی از سوی مهندس سیدخلف موسوی شهردار کلانشهر اهواز، حسین برون که پیش از این به عنوان سرپرست سازمان آرامستان های اهواز مشغول به فعالیت بود، به سمت مدیرعاملی این سازمان منصوب شد.

* قلاوند پس از یازده سال رفت
بالاخره قلاوند پس از ۱۱ سال کرسی مدیریت سازمان فنی حرفه ای استان خوزستان را به عبدالنبی سواعدی سپرد.زمزمه تغییر در مدیریت سازمان فنی حرفه ای حدود یک سال و نیم است که حکایت محافل مختلف بود و در این راستا گزینه های متعددی مطرح بود که در نهایت از میان عبدالنبی سواعدی و دکتر فاضل خمیسی ،قرعه بنام سواعدی خورد تا نسیم تغییر از روزنه پاییز به درون اداره کل فنی حرفه ای بوزد.

* اعتراض کارگری
کارگران اخراجی شرکت کشت و صنعت کارون شوشتر برای پنجمین روز متوالی تجمع کردند و در واکنش به بی‌توجهی کارفرما به در خواست بازگشت بکارشان متحصن شدند. 

* روزی 75 ریال صدقه هر خوزستانی
طبق اخبار منتشر از سوی کمیته امداد خوزستان ، هرد خوزستانی روزانه 75 ریال صدقه می‌دهند. این مبلغ با توجه به 4 میلیون  و پانصد هزار نفر جمعیت خوزستان محاسبه شده است.

* شایعه تغییر مدیرکل میراث
چند روزی ست که شایعه برکناری افشین حیدری مدیرکل میراث خوزستان در برخی گروه های واتساپی منتشر شده و بنا بر این شایعه ، خسرو نشان به زودی جایگزین حیدری خواهد شد. 

* تبلیغات پلاکادری برای کشاورزان
چند وقتی ست که مسعود اسدی رییس نظام صنفی کشاورزی خوزستان با حضور در مناطق مختلف از جمله سرچشمه های کارون و همچنین زمین های کشاورزی خوزستان ، با در دست گرفتن پلاکاردهایی با نوشته های مختلف ، به انتقاد از انتقال آب و خشکی زمین های کشاورزی خوزستان می پردازد. در جدیدترین مورد نیز از اراضی کشاورزی حمیدیه، رودخانه کرخه و منطقه الهایی بازدید کرده و گفته است که با صحنه های تاسف برانگیزی روبرو شده است که بعلت نبودن آب، کشاورزان این مناطق که در زمستان گذشته دچار بی آبی و خسارت سنگین شده بودند و در فصل تابستان نیز هیچ آبی نداشتند هم اکنون که فصل کشت جدید گندم آغاز شده است، رودخانه کرخه خالی از آب و کانالها خشک هستند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار