اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۶۹۵۲
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۰
 فرماندهی انتظامی دزفول از دستگیری دو نفر از عوامل انتشار تصاویر غیر اخلاقی در شبکه اجتماعی واتس آپ در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایرنا از معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی دزفول سرهنگ علی الهامی روز دوشنبه در تشریح این خبر گفت:ماموران پلیس فتای دزفول در پی رصد شبکه های اجتماعی افرادی را که از این طریق اقدام به انتشار تصاویر غیر اخلاقی می کردند شناسایی نمودند.

وی افزود:در این راستا ماموران با بررسی فنی و تخصصی موفق به شناسایی دو نفر در این رابطه شدند که با هماهنگی مقام قضایی در دو عملیات جداگانه دستگیر شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهمان به بزه انتصابی اعتراف کرده اند افزود:این افراد با عضویت و فعالیت در بیش از 70 گروه در شبکه اجتماعی واتس آپ گروهی با عنوان ابلیس خوب تشکیل داده و با جمع آوری تصاویر غیر اخلاقی از گروه های دیگر اقدام به انتشار آنها می کردند.

فرمانده انتظامی دزفول با بیان اینکه این متهمان به مراجع قضایی معرفی شده اند ضمن هشدار به متخلفان فضای مجازی گفت:ترویج هرگونه مطلب غیر اخلاقی در بستر اینترنت که موجب انحراف و گمراهی شهروندان شود از چشم تیزبین پلیس فتا پنهان نخواهد ماند و گردانندگان آنها در کمترین زمان ممکن شناسایی و تحویل مراجع قضایی می شوند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار