شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۶۹۶۵
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۸
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان:
خدادادی با اشاره به تامین لوازم التحریر دانش آموزان نیازمند به عنوان هدف اصلی طرح افزود: ارائه خدمات بهداشت دهان و دندان و پزشكي و تأمين سبد تغذيه سالم و هزينه درماني از ديگر بخش هاي اجراي طرح «ارمغان مهر» بوده است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید طرح «ارمغان مهر» با هدف تأمین لوازم التحریر و لباس دانش‌آموزان نیازمند اجرا شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر خوزستان، دکتر علی خدادادی با اشاره به اهداف بشردوستانه هلال احمر اظهار کرد: داوطلبان مهرورز جمعيت هلال احمر در طرح ارمغان مهر، با اهداي بسته هاي ملزومات تحصيلي و بهداشتي به دانش آموزان محروم و ساكن در مناطق دورافتاده، آسیب پذیر و حاشیه شهرها، به رشد اقشار محروم کمک کرده و آز آسیب های اجتماعی کاستند.

وی با اشاره به تامین لوازم التحریر دانش آموزان نیازمند به عنوان هدف اصلی طرح افزود: ارائه خدمات بهداشت دهان و دندان و پزشكي و تأمين سبد تغذيه سالم و هزينه درماني از ديگر بخش هاي اجراي طرح «ارمغان مهر» بوده است.

دکتر خدادادی با بیان اینکه طرح ارمغان مهر یکی از مصادیق ایجاد حلقه وصل بین نیاز نیازمندان و توان توانمندان است، بیان کرد: در اجرای این طرح، 6 هزار بسته آموزشی، بهداشتی، غذایی و البسه به ارزش یک میلیارد و هفتصد و پنجاه میلیون ریال در بین دانش آموزان بی بضاعت و محروم توزیع شد.


مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان با تأکید بر ضرورت تلاش برای رفع محرومیت در استان تصریح کرد: با توجه به نیاز اقشار آسیب پذیر برای غربالگری و درمان، یک هزار و 96 دانش آموز ویزیت رایگان شدند که ارزش خدمات ارائه شده یک میلیارد و 100 میلیون ریال برآورد شده است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار