شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۶۹۷۴
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۴
رییس کمیته حراست ستاد انتخابات استان خوزستان:
رییس کمیته حراست واستعلامات ستاد انتخابات استان خوزستان با اعلام این خبر گفت:این همایش با حضور مسولان حراست فرمانداری ها وشهرداری های تابعه استان و بادعوت ازصاحب نظران امر انتخابات در استانداری خوزستان برگزار خواهد شد.
رییس کمیته حراست ستاد انتخابات استان خوزستان خبرداد:همایش آموزشی ترویجی مسولان حراست واحدهای تابعه استانداری برگزار می شود .
 
همایش آموزشی ترویجی درجهت اشراف حداکثری عوامل کمیته حراست و استعلامات با حضور مسولان حراست واحدهای تابعه استانداری خوزستان در آبان ماه برگزار می شود.

رییس کمیته حراست واستعلامات ستاد انتخابات استان خوزستان با اعلام این خبر گفت:این همایش با حضور مسولان حراست فرمانداری ها وشهرداری های تابعه استان و بادعوت ازصاحب نظران  امر انتخابات در استانداری خوزستان برگزار خواهد شد.

به گزارش کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان خوزستان خسرو پیرهادی در ادامه با اشاره به برگزاری آزمون کتبی از قانون انتخابات ویژه فرمانداران و بخشداران گفت:برگزاری انتخابات در کشور یک فرصت اجتماعی است و فضای فراگیری را در سطح جامعه در بر می گردد لذا باید تمهیداتی برای هرچه بهتر و دقیقتر برگزار شدن آن از سوی مسولان و متولیان ایجاد شود .در همین راستا و در جهت یادآوری ملاحظات قانون انتخابات از طرف وزرات کشور این آزمون برگزار شد.

مشاور و مدیر کل حراست استانداری خوزستان اظهارکرد: همزمان با سراسر کشور این آزمون 22مهرماه در استان خوزستان نیز در ساختمان آموزش اداره کل آموزش و پژوهش استانداری خوزستان از طرف ادارات کل سیاسی ،انتخابات وتقسیمات کشوری ، حراست و آموزش و پژوهش برگزارشد.

عضو کمیته ستاد انتخابات استان خوزستان با اشاره به اقدامات کمیته حراست و استعلامات خاطرنشان کرد: در این کمیته نسبت به تشکیل ساختار متناظر ستاد انتخابات وزارت کشور اقدام کرده ایم ودر چهار محور حفاظت پرسنلی،حفاظت فیزیکی ،حفاظت اسناد وحفاظت IT اعضای کمیته مشخص وابلاغ ها نیز صادر شده است.

وی در پایان گفت:تا کنون تمام بخشنامه ها و دستورالعمل های صادره از وزارت کشور به فرمانداران و عوامل تابعه برای اجرا ابلاغ شده است .
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار