اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۶۹۸۷
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۷
معاون سیاسی استاندار:
صنایع علاوه بر مشارکت در بخش تامین هزینه هالازم است حضوری شایسته در بخش های علمی نیز داشته باشند.
معاون سیاسی استاندار خوزستان گفت: دانشگاهها وصنایع ،خوزستان را در میزبانی برگزاری کنگره سراسری همکاری های دولت , دانشگاه و صنعت یاری کنند

جلسه هماهنگی برگزاری نوزدهمین کنگره سراسری همکاری های دولت , دانشگاه و صنعت امروز 29مهرماه به ریاست معاونت سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان برگزار شد.
 
فرج اله خبیر ،معاون استاندار و رییس برگزاری این کنگره اظهار کرد: کنگره سراسری همکاری های دولت , دانشگاه و صنعت هرساله با حضور شخصیت های برجسته علمی و اجرایی کشور دردانشگاه صنعتی امیرکبیرتهران برگزار میشد اما با رایزنی هایی که انجام شد مقرر گردید امسال برای اولین بار خوزستان برگزار کننده این کنگره باشد.

معاون استاندار خوزستان با اشاره به فرصت مناسبی که با برگزاری کنگره در استان بوجود خواهد آمد از صنایع خواست حضوری فعال داشته باشند.

خبیر افزود:این کنگره با هدف بررسی و تعیین نقش دولت درتحکیم ارتباط صنعت و دانشگاه و دستیابی به ساز و کارهای لازم و تعیین استراتژی های مناسب برگزار می شود و انتظار می رود باتوجه به توانمندی و ظرفیت های بالایی که در صنایع استان وجو دارد نتایج مثبتی حاصل شود.
رییس برگزاری کنگره سراسری همکاری های دولت , دانشگاه و صنعت گفت امسال این کنگره سراسری بارویکرد ملی – استانی برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد:صنایع علاوه بر مشارکت در بخش تامین هزینه هالازم است حضوری شایسته در بخش های علمی نیز داشته باشند.

خبیر بااشاره به بالابودن سطح علمی این کنگره گفت:یکی از راه هایی که به پیشرفت سطح علمی خوزستان می تواند کمک کند برگزاری رویدادهای مهم علمی در استان است .

وی دراین جلسه گفت اگر همدلی ومشارکت جمعی وجود اشته باشد بطور قطع نتایج خوبی در همه زمینه ها برای استان حاصل خواهد شد.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندارخوزستان با تاکید برلزوم حمایت کلیه دستگاههای اجرایی استان از برگزاری این کنگره سراسری دراهواز , گفت : حضور پر رنگ نخبگان بخش های تولیدی , اساتید دانشگاهها، صاحب نظران موسسات آموزشی و پژوهشی ، مدیران و کارشناسان دستگاههای اجرایی ؛ مدیران دفاتر ارتباط با صنعت دانشگاه ها و موسسات پژوهشی و مدیران واحد های تحقیق و توسعه صنعت دراین کنگره می توانند ما را دردستیابی به اهداف و راهکارهای مناسب دراین زمینه به طورشایسته کمک نمایند.
 
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار