اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۷۰۹۰
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۲
آیت‌الله کعبی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در پی دستگیری عوامل حادثه تروریستی صفی‌آباد دزفول با صدور بیانیه‌ای از سربازان گمنام امام زمان(عج) قدردانی کرد.
در پی دستگیری عوامل حادثه تروریستی صفی‌آباد دزفول، آیت‌الله عباس کعبی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با صدور بیانیه‌ای از این اقدام عاجل و تمام دست‌اندرکاران آن به‌ ویژه سربازان گمنام امام زمان(عج) قدردانی کرد و به امت شهیدپرور خوزستان تبریک گفت.

در این بیانیه آمده است: دستگیری سریع عوامل حادثه تروریستی حمله به عزاداران حسینیه ابوالفضل صفی‌آباد دزفول توسط سربازان گمنام امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف) در سایه امداد الهی و الطاف حضرت بقیة الله الاعظم(عج)، توفیق بزرگ الهی و مایه سپاس و خرسندی است و نشان از هوشیاری امت حزب‌الله و آمادگی دستگاه‌های امنیتی و اشراف و اقتدار اطلاعاتی در برخورد و اقدام سریع با اخلالگران امنیت مردم است.

در ادامه این بیانیه بیان شده است: بدینوسیله مراتب سپاس و قدردانی خویش را از همه نیروهای مؤمن، انقلابی و مأموران امنیتی، انتظامی و پاسداران انقلاب اسلامی به خصوص اداره‌کل اطلاعات استان خوزستان که با تلاش شبانه‌روزی و رصد کامل و هشدار به موقع امنیت مراسم عزاداری اباعبدالله الحسین(ع) را تأمین و جنایتکاران تروریست را دستگیر کردند را اعلام کرده و برای همه عزیزان توفیقات بیشتر برای خدمت به اسلام و حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

چندی پیش گروهی تروریستی با حمله مسلحانه به یکی از هیئات حسینی صفی‌آباد دزفول، دو تن از جوانان و دوستداران ابا عبدالله الحسین(ع) را به شهادت رساندند.
منبع: تابناک

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار