شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۷۱۵۶
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۰۰:۴۳
شهردار کلانشهر اهواز با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در حوزه فرهنگ، که فرموده اند فرهنگ از اقتصاد مهمتر است، گفت : در منابع علمی فرهنگ بستر اقتصاد شناخته شده و در جامعه ای که فرهنگ نهادینه نشده باشد، آن جامعه اقتصادی نخواهد داشت.
به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش سید خلف موسوی شهردار کلانشهر اهواز در بازدید از مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری اهواز  با اشاره به جایگاه اقتصادی، صنعتی و فرهنگی استان خوزستان  در کشور با تحلیل آماری اهمیت استان را در کشور برجسته دانست.

شهردار کلانشهر اهواز  با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در حوزه فرهنگ، که فرموده اند فرهنگ از اقتصاد مهمتر است، گفت : در منابع علمی فرهنگ بستر اقتصاد شناخته شده و در جامعه ای که فرهنگ نهادینه نشده باشد، آن جامعه اقتصادی نخواهد داشت.

در این جلسه  اسماعیل احمدی فر رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری اهواز با ارائه عملکرد علمی کاربردی شهرداری اهواز جایگاه و عملکرد این مرکز در بین مراکز علمی کاربردی بخصوص در حوزه فرهنگی و اجتماعی تشریح نمود.

شهردار اهواز  با بازدید از حوزه های مختلف، از کیفیت فضاهای آموزشی و فعالیت های آموزشی، پژوهشی ابراز خشنودی نموده و از کارآمدی و توسعه مناسب مجموعه قدردانی کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار