شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۷۱۵۷
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۰
آیت الله موسوی جزایری:
نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: خوزستان استانی جذاب و دارای جاذبه های تاریخی و طبیعی بسیاری است که باید این میراث فرهنگی احیا شود.

   نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: خوزستان استانی جذاب و دارای جاذبه های تاریخی و طبیعی بسیاری است که باید این میراث فرهنگی احیا شود.

 آیت الله سیدمحمد علی موسوی جزایری در جلسه شورای اداری استان که امروز، 9 آبان ماه در بیمارستان صحرایی امام حسین (ع) برگزاری شد با بیان اینکه برگزاری این جلسه در این محل مورد تقدیر است اظهار کرد: این بیمارستان زمانی سنگر دوران دفاع مقدس بود.

وی افزود: از دوران دفاع مقدس میراث معنوی بزرگی به ما رسیده است. بیمارستان های صحرایی بسیاری در جبهه جنگ ایجاد شده بود که اکنون باید برای این میراث ها برنامه ریزی و از آنها استفاده کرد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه خوزستان استانی توریستی است گفت: سالانه هزاران نفر در قالب کاروان های راهیان نور به استان سفر می کند. اگر پیوند معنوی با هنرهای معماری و تجسمی صورت بگیرد ظرفیت بسیار قوی برای توسعه صنعت توریست ایجاد می شود.

آیت الله موسوی جزایری تصریح کرد: این اماکن برای توریست ها جذاب خواهد بود. پادگان ها و سنگرهای بسیاری از دوران دفاع مقدس به جا مانده است. همچنین خوزستان استانی جذاب و دارای جاذبه های تاریخی و طبیعی بسیاری است که باید این میراث فرهنگی احیا شود که قطعا آثاری بسیار زیبا و جذابی هستند و در توسعه گردشگری استان تاثیر گذار خواهند بود.

وی بیان کرد: میراث فرهنگی استان و جاذبه های آن در کتب مورخان بسیار مورد تحسین و تعریف قرار گرفته است. 

آیت الله جزایری جلسه روز گذشته وین را موفق و رضایت بخش عنوان و  خاطرنشان کرد: با اشاره به تحولات جاری بر منطقه تا آنجا که عقل سلیم اقتضا کند باید آرامش در جامعه و در سطح بین الملل حاکم شود.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار