شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۷۱۶۴
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۸
معاون امنیتی انتظامی استاندار خوزستان:
معاون امنیتی انتظامی استاندار خوزستان گفت: جامعه ای توسعه یافته است که منافع جمعی برمنافع فردی در آن ترجیح داده شود.
شوشان: معاون امنیتی انتظامی استاندار خوزستان گفت: جامعه ای توسعه یافته است که منافع جمعی برمنافع فردی در آن ترجیح داده شود.

به گزارش خبرنگار شوشان قدرت الله دهقان صبح امروز در سمینار آموزشی مبحث 21 مقررات ملی
ساختمان در سالن جلسات شهید هاشمی استانداری خوزستان اظهار کرد: اگر بخواهیم جامعه ای توسعهیافته،پیشرفته و برخوردار داشته باشیم باید به سمت اخلاقی حرکت کنیم که هرکس منفعت جمعی را برمنفعت خود ترجیح دهد و اندازه تخصص خود حرف بزند.

وی افزود: اگر به مسئولیت ها، و وظایف ذاتی خود عمل نکنیم و از نظر اخلاقی موضع خود را مشخص نکنیممثل همان کسی هستیم که بعد از وقوع زلزله در پی غارت و چپاول خانه های مردم است و در فضای فکری و روانی خود فکر می کند که بعد از زلزله و تاراج خانه های مردم دیگر همه چیز ویران است و وجود نخواهدداشت.

معاون امنیتی انتظامی استاندار خوزستان تصریح کرد: کسی منفعت فردی خود را عاقلانه و خردمندانه تشخیص می دهد که در جمع برخوردار و زیست انسانی شریک باشد.

دهقان اضافه کرد: باید تلاش کنیم روحیه منفعت طلبی جمعی را بر روحیه منفعت طلبی فردی بچربد و حتی اگر منفعت طلبی شکل بگیرد در دل جمع باشد.

وی با اشاره به لزوم آشنایی جامعه مهندسی استان با مباحث پدافند غیر عامل و مسئولیت های اجتماعی گفت: حوزه های تخصصی و دانش خود را باید تکمیل کنیم.

معاون امنیتی انتظامی استاندار خوزستان عنوان کرد: باید به تعهدات اخلاقی در قبال جامعه پایبند و در حوزه کاری خود متخصص باشیم تا از این دست اشتباهات وحشتناک که آبرو را می برد نداشته باشیم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار