اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۷۱۷۲
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۰۲:۴۲
رئیس کمیته ی اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان:
خورشید با اظهار اینکه انعکاس اخبار انتخاباتی در رسانه ها به گرم شدن فضای انتخابات کمک می کند ، خاطر نشان کرد: انتشار اخبار در این حوزه نشان می دهد که ما در پیشبرد فضای انتخاباتی و رقابتی به وظیفه ی خود عمل کرده ایم .
رئیس کمیته ی اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان خوزستان گفت: فعالیت های احزاب ، گروه ها و جمعیت های سیاسی نشان دهنده ی پویایی وضعیت سیاسی در استان است و این فعالیت ها  باید در رسانه ها منتشر شود چون به گرم شدن فضای انتخابات کمک می کند .

 هومن خورشید در نخستین جلسه ی کمیته ی اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان خوزستان که با حضور اعضای این کمیته در استانداری خوزستان برگزار شد ، با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در اسفندماه سال جاری ، گفت:با توجه به اینکه در آستانه ی انتخابات قرار داریم ، فضای درون استان خوزستان  به سمت انتخاباتی شدن به پیش می رود و هیئت های اجرایی علاوه بربرنامه ریزی برای اجرای هر چه باشکوه تر انتخابات، باید ایجاد فضای شور و نشاط انتخاباتی را  نیز مد نظر داشته باشند .

رئیس کمیته ی اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان خوزستان و معاون روابط عمومی اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری افزود: ایجاد فضای شور و نشاط انتخاباتی در شهرستانها برعهده ی کمیته ی اطلاع رسانی ستاد انتخابات می باشد و همکاران ما در این کمیته موظف هستند ضمن رصد کردن فضای انتخاباتی استان و شهرستان ها ، فعالیت هایی که در حوزه ی سیاسی و انتخابات انجام می شود، همچنین ارتباط با رسانه ها و انعکاس اخبار انتخابات را نیز در دستور کار داشته باشند .

خورشید با اظهار اینکه انعکاس اخبار انتخاباتی در رسانه ها  به گرم شدن فضای انتخابات کمک می کند ، خاطر نشان کرد: انتشار اخبار در این حوزه نشان می دهد که  ما در پیشبرد فضای انتخاباتی و رقابتی به وظیفه ی خود عمل کرده ایم .

معاون روابط عمومی استانداری خوزستان بیان داشت : اعضای کمیته ی اطلاع رسانی ستاد انتخابات باید به صورت هفتگی گزارش فعالیت های خود را در این خصوص ارائه دهند تا از طریق رسانه ها به اطلاع افکار عمومی برسد.

خورشید گفت:  فعالیت های احزاب ، گروه ها و جمعیت های سیاسی و برنامه هایی که در سطح استان و شهرستانها برگزار می شود نشان دهنده ی پویایی وضعیت سیاسی در استان است .

  وی گفت : وقتی در یک شهرستان چند رویداد سیاسی برگزار می شود ، انگیزه مردم برای حضور در انتخابات افزایش پیدا می کنند

   رئیس کمیته ی اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان خوزستان در عین حال از برگزاری برنامه های این کمیته در شهرستانها طی هفته های آینده خبر داد و افزود: به دستور معاون سیاسی ، اجتماعی استاندار خوزستان فعالیت های انتخاباتی شهرستانها باید بررسی شود و در این راستا در هفته های آینده با حضور در شهرستانها، جلساتی را با محوریت اطلاع رسانی برگزار خواهیم کرد و فعالیت کمیته های اطلاع رسانی ستاد های انتخاباتی و فضای سیاسی شهرستانها را از نزدیک رصد می کنیم و نتیجه ی این جمع بندی ها به ستاد انتخابات مستقر در وزارت کشور ارسال می شود . 

گفتنی است در این جلسه با حکم استاندار خوزستان،مدیرکل صداوسیمای مرکز استان به عنوان مشاور رسانه ای ستاد انتخابات استان و بهاروند رییس خبرگزاری ایرنای خوزستان،فرزین حاتمی مسول روابط عمومی شهرداری اهواز و بیت مشعل معاون جهاد دانشگاهی استان با حکم رییس ستاد انتخابات به عنوان اعضای کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات معرفی شدند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار