شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۷۱۸۷
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۱
همزمان با اعزام گروه پزشکی به مناطق محروم شهرستان حمیدیه، دکتر خدادادی و دکتر ایرج نظری از روند ارائه خدمت به شهروندان شهرستان حمیدیه بازدید کردند
به گزارش خبرنگار وب دا خوزستان، همزمان با اعزام چهلمین گروه پزشکی تخصصی و فوق‌تخصصی به مناطق محروم شهرستان حمیدیه، دکتر علی خدادادی قائم مقام رئیس دانشگاه علوم پزشكي جندي شاپور اهواز و مديرعامل جمعيت هلال احمر خوزستان به همراه دکتر ایرج نظری معاون درمان دانشگاه از روند ارائه خدمت به شهروندان شهرستان حمیدیه بازدید کردند.

در حاشیه این بازدید دکتر خدادادی اظهار داشت: با توجه به رضایتمندی مردم  از اجرای طرح تحول نظام سلامت، تداوم و ارائه خدمات به مناطق محروم از مواردی است که باید به آن توجه ویژه داشته باشیم و در این راستا بسیج جامعه پزشکی با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز اقدام به اعزام گروه های پزشکی تخصصی و فوق‌تخصصی به مناطق محروم استان خوزستان نموده که با استقبال مردم مواجه شده است .

خدادادی افزود: قطعا روند درمانی این عزیزان تا انتها از طریق بیمارستان های تابعه دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور انجام می شود.

وی گفت: امیدواریم با برنامه ریزی های بهتر بتوانیم اقدامات موثری را در زمینه درمان مردم مناطق محروم استان با مشارکت سازمان های مردم نهاد همانند موسسه خیریه امداد گران عاشورا انجام دهیم و شاهد حل مشکلات این عزیزان باشیم.

دکتر غلامرضا خاتمی نیا، عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز و یکی از پزشکان فعال در این برنامه گفت: حدود 16 سال است که با محوریت بسیج جامعه پزشکی و مشارکت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز پزشکان متخصص در رشته های مختلف به مناطق محروم استان اعزام می شوند.

وی ادامه داد: قبل از اعزام تیم پزشکی به این مناطق، همکاران مستقر در همان مکان بیماریابی را در منطقه انجام داده و پس از اعزام، پزشکان متخصص پس از معاینات تخصصی بیماران، خدمات درمانی لازم و مطلوب را جهت آنها انجام می دهند و بیماران نیازمند به درمان بیشتر را به بیمارستان های سطح شهر اهواز معرفی که به صورت رایگان مورد درمان قرار گیرند.

خاتمی نیا خاطر نشان کرد: انجام این حرکت خداپسندانه قسمت کوچکی از مشکلات بهداشت و درمان مردم مناطق محروم را مرتفع کرده و مرهم کوچکی بر مشکلات مردم مناطق محروم استان خوزستان است.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار