شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۷۲۶۸
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۷
برگزاری جلسه هماهنگی مراقبین سلامت حاشیه شهرها در مرکز بهداشت غرب اهواز با هدف تبیین دقیق وظایف مراقبین سلامت
مهندس مهرداد شریفی سرپرست مرکز بهداشت غرب اهواز در جمع مراقبان سلامت حاشیه شهر، ضمن ترسیم نمایی از جامعه آرمانی در سال1404، گفت: نظام سلامت، نظامی پاسخگو و عدالت محور با رعایت کامل اصول و اخلاق حرفه ای است.

شریفی افزود: پاسداری از ارزشمندترین ثروت انسان(سلامتی)، موهبت و رسالتی بزرگ است که بدون داشتن دانش، نگرش، مهارت بالا و ایثار و اخلاص ممکن نیست. شریفی تاکید کرد: هرگونه بداخلاقی در برخورد با گیرندگان خدمت، ظلمی بزرگ به شهروندان است که به هیچ وجه  قابل اغماض نمی باشد.

وی گفت: پایگاههای سلامت و کارکنانش، باید برای مردم، نماد تمام عیار بهداشت باشد. مراقبان سلامت باید افرادی آگاه و توانمند، متعهد و مسوولیت پذیر باشند که  خدمات سلامت را با بالاترین کیفیت به مردم محروم و حاشیه نشین عرضه کنند.

شریفی در ادامه به وظایف مراقب سلامت اشاره کرد و گفت: هر مراقب سلامت باید آگاهی کامل نسبت به بسته خدمتی  داشته باشد و محدوده جغرافیایی، ویژگیهای منطقه و وضعیت سلامت خانوارهای تحت پوشش، را بطور دقیق بداند.

سرپرست مرکز بهداشت غرب اهواز گفت: خوشبختانه بستر خوبی برای فعالیت مراقبان سلامت مهیا شده است. وی از تجهیز و بهبود استاندارد همه پایگاههای سلامت تا پایان هفته آتی، خبر داد .

شایان ذکر است که جلسه مذکور با هدف تبیین دقیق وظایف مراقبان سلامت برگزار شد. در ابتدای جلسه، فریبا نوروزی نژاد مسوول واحد توسعه شبکه با بیان انتظارات برنامه، به راهکارهای ارائه خدمت مطلوب پرداخت و بر ضرورت ارتقای شاخصهای بهداشتی در مناطق حاشیه نشین، تاکید کرد. در بخش پایانی جلسه نیز سرپرست مرکز بهداشت غرب و مسوول واحد توسعه شبکه، به پرسشها و دغدغه های مراقبان سلامت پاسخ دادند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار