شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۷۳۵۳
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۷
مسعود رضاییان در خصوص برد این تیم مقابل فولاد در شرایط بد مالی که این باشگاه دارد، گفت: در شرایط بسیار سخت آب و هوایی به مصاف فولاد رفتیم و به دلیل شرایط نامطلوب زمین بازیکنان دو تیم فشار زیادی را تحمل کردند.
مدیرعامل خوزستانی باشگاه ملوان انزلی گفت: اگر به عکس‌های بازیکنان ما و فولاد نگاه کنید متوجه می‌شوید چرا ملوان بازی را سه امتیاز را کسب کرد. 

به نقل از تسنیم، مسعود رضاییان در خصوص برد این تیم مقابل فولاد در شرایط بد مالی که این باشگاه دارد، گفت: در شرایط بسیار سخت آب و هوایی به مصاف فولاد رفتیم و به دلیل شرایط نامطلوب زمین بازیکنان دو تیم فشار زیادی را تحمل کردند.

وی ادامه داد: شاید هر تیمی با شرایط جوی منطقه خود آشنایی بیشتری داشته باشد اما این موضوع به معنای آن نیست که شرایط همیشه به نفع بازیکنان آن تیم است. به عنوان مثال یک هفته است که به دلیل شرایط نامساعد جوی و زمین تمرین نتوانستیم تمرین مناسبی انجام دهیم و گاهی مجبور بودیم در سالن تمرین کنیم بنابراین این موضوع یک عامل بازدارنده برای ماست. اگر فولادی‌ها در شرایط آلوده جوی اهواز، با وجود ریزگردها تمرین می‌کنند، آیا این موضوع به سود آنهاست یا از آن آزار می‌بینند؟

مدیرعامل باشگاه ملوان تصریح کرد: اگر به عکس‌های بازیکنان ما و فولاد نگاه کنید متوجه می‌شوید چرا ملوان بازی را برد. تنها دلیل این موضوع تلاش بیش از حد بازیکنان ما نسبت به فولاد بود نه شرایط جوی.

رضاییان در مورد توهین‌هایی که برخی هواداران ملوان در چند روز اخیر و به خصوص پس از برد مقابل فولاد به کادرفنی این تیم کردند، اظهار داشت: من در آبادان هم چنین صحنه‌هایی را دیده بودم. در حالی که تیم صنعت نفت آبادان نتیجه می‌گرفت عده‌ای از نتیجه گرفتن آن ناراحت بودند. در بازی با فولاد هم چنین صحنه‌ای رخ داد اما به جرات می‌گویم ۹۹ درصد از هواداران ملوان از پیروزی این تیم مقابل فولاد خیلی خوشحال شده بودند. باید ببینیم چه رابطه‌ای بین بردن تیم و ناراحتی این عده معدود از هواداران وجود دارد و آنها از کجا خط می‌گیرند؟ هدفشان چیست؟ مردم انزلی آنها را جزو هواداران ملوان به حساب نمی‌آورند. البته بعضی از آنها پس از بازی مقابل ملوان نزد استیلی رفتند و عذرخواهی کردند که این موضوع نشانه شجاعت آنهاست و جای تقدیر دارد.

وی در پاسخ به این پرسش که در چنین شرایطی که باشگاه ملوان دارد، انتظارات باید از این تیم چه باشد، تاکید کرد: سال گذشته ملوان برای بقا می‌جنگید و همه هواداران برای بقای این تیم دست به دعا برده بودند. در این فصل با توجه به نتایجی که تیم گرفته انتظارات از آن بالا رفته اما این انتظارات باید واقع بینانه و بر اساس شرایط فعلی باشگاه باشد بنابراین با شرایطی که باشگاه دارد انتظار اینکه سهمیه آسیایی بگیرد درست نیست چون حل خیلی از مشکلات در اولویت قرار دارد. ما اگر فقط ۲۰ درصد بودجه بعضی از باشگاه‌های متمول را داشتیم می‌توانستیم از تیم چنین انتظاری داشته باشیم بنابراین در شرایط فعلی اگر در پایان فصل فقط تک رقمی شویم پیشرفت زیادی نسبت به فصل گذشته داشته‌ایم.

مدیرعامل باشگاه ملوان در پاسخ به این پرسش که تکلیف جذب اسپانسر چه شد و آیا قرار است پولی به باشگاه تزریق شود، تاکید کرد: مذاکرات برای جذب اسپانسر همچنان ادامه دارد و هیئت مدیره و به ویژه شخص دنیا مالی تلاش زیادی می‌کند تا هرچه زودتر پول به باشگاه تزریق شود. در چنین شرایطی فقط امید و تعصب است که باعث شده تیم پیش برود و نمونه این تعصب بازیکنان ما را هم همه در بازی ما با فولاد دیدند.

برچسب ها: فولاد ، رضائیان ، عکس ، باخت
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار