شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۷۴۹۱
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۰
برگزاری جلسه معارفه و استقبال از پزشکان متخصص جذب شده توسط دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز جهت خدمت در مناطق محروم استان

شنبه 17 آبان ماه 94، جلسه معارفه و استقبال از پزشکان متخصص متعهد به خدمت در واحدهای تابعه دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با حضور دکتر اسماعیل ایدنی رئیس دانشگاه، دکتر ایرج نظری معاون درمان، دکتر میثم معزی مدیر امور بیمارستانی و تعالی خدمات بالینی دانشگاه  در سالن شماره 1 دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه برگزار گردید.

به گزارش وب دا خوزستان، در این جلسه پزشکان جوان متخصص، سوالاتی در خصوص نحوه اسکان در شهرهای مورد نظر، دستور العمل پرداخت پلکانی کارانه، وضعیت مقیمی و ماندگاری و.... مطرح کردند که دکتر اسماعیل ایدنی رئیس و دکتر نظری معاون درمان دانشگاه به سوالات آنان پاسخ دادند.

دکتر میثم معزی مدیر امور بیمارستانی و تعالی خدمات بالینی دانشگاه در حاشیه این جلسه گفت: همه ساله از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تعداد مشخصی پزشک متخصص در رشته های مختلف جهت خدمت در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته به دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور معرفی میشوند که در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در سال 94 موفق به جذب 80 پزشک متخصص شد.

معزی تصریح کرد: این پزشکان بر اساس شرایط منطقه، نظام تخصیص منابع و اولویت نیاز شهرهای موردنظر به تخصص های موجود، در هفته آینده جهت خدمت رسانی به مردم در مناطق کمتر توسعه یافته به شبکه های بهداشت و درمان تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اهواز معرفی میشوند تا شروع بکار کنند.

مدیر امور بیمارستانی و تعالی خدمات بالینی دانشگاه با بیان اینکه پزشکان معرفی شده در طول مدت تعهد خدمت مقیم شهرستان مورد نظر می شوند، گفت: حضور پزشکان متخصص در مناطق محروم و کمتر توسعه یاقته باعث می شود که بیماران این مناطق خدمات تخصصی را در شهر و منطقه خود دریافت کنند و از ارجاع بیمار به مرکز استان جلوگیری بعمل می آید.






نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار