شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۷۵۰۶
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۷
مدیرکل امور شهری و شوراها استانداری خوزستان:
مدیرکل امور شهری و شوراها استانداری خوزستان بیان داشت: استانداری خوزستان از میان گزینه های که داری سوابق و صلاحیت های لازم علمی و اخلاقی شهردار خرمشهر تعیین خواهد شد.
مدیرکل امور شهری و شوراها استانداری خوزستان گفت: هیات حل اختلاف مرکزی شوراهای اسلامی  کشور در یکصد و بیست پنجمین و بیست و ششمین جلسه خود موضوع رای به انحلال شورای اسلامی شهر خرمشهر را که توسط شورای حل اختلاف استان صادر شده بود مورد بررسی قرار داده و پس از بحث و تبادل و نظر و بررسی کلیه مستندات رای صادره از شورای حل اختلاف استان خوزستان را تایید و تصویب نموده و صدور رای کرده است. این موضوع طی نامه رسمی از سوی وزارت کشور به استانداری خوزستان اعلام گردید.


پیمان کاظمی نژاد در گفتگو با خبرنگار شوشان  اظهار کرد: اول مهرماه، شورای حل اختلاف استان خوزستان تشکیل جلسه داد و رای به انحلال شورای شهر خرمشهر داد. این مصوبه پس از تائید اعضا برای تائید نهایی به وزارت کشور رفت و هم‌اکنون وزارت کشور نیز آن را تائید کرده و شورای شهر خرمشهر به‌صورت رسمی منحل شده است.

وی افزود: شورای حل اختلاف استان خوزستان در اول مهرماه در نشست خود پس از گذشت نزدیک به یک ماه مهلت به اعضای شورای اسلامی شهر خرمشهر مبنی بر حل اختلافات و تشکیل جلسه برای تعیین شهردار، به دلیل تمکین نکردن اعضای این شورا و تعطیلی چندین ماهه نشست اعضاء، به انحلال شورای شهر خرمشهر رای داد.

کاظمی نژاد تصریح کرد: به‌زودی شهردار خرمشهر از سوی استاندار خوزستان به عنوان قائم مقام شورای شهر خرمشهر معرفی تعیین  می‌شود تا فعالیت‌های عمران شهری و خدماتی در این شهر که به گردن همه ایران حق دارد با سرعت ادامه پیدا کند.

مدیرکل امور شهری  و شوراها استانداری خوزستان بیان داشت: استانداری خوزستان از میان گزینه های که داری سوابق و صلاحیت های لازم علمی و اخلاقی شهردار خرمشهر تعیین خواهد شد.

کاظمی نژاد گفت: فرماندار ویژه خرمشهر نیز طبق ماده 20 و 21 قانون شوراهای شهر موظف است نسبت به پلمپ و جمع آوری اسناد و مهر شورای شهر خرمشهر اقدام لازم را به عمل آورد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار