اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۷۵۱۳
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۷
قائم مقام معاون درمان دانشگاه: امیدواریم با ارائه خدمات پلی کلینیک تخصصی امام رضا(ع) به مردم عزیز شهرستان کارون، شاهد رفع مشکلات خدمات درمانی در این شهرستان باشیم

به گزارش روابط عمومی معاونت درمان، دکتر رمضان احدی قائم مقام معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در راستای ارتقاء خدمت رسانی و گسترش فضاهای درمانی از مراحل پایانی و تکمیل تجهیزات پلی کلینیک تخصصی حضرت امام رضا(ع) بازدید نمود.

در حاشیه این بازدید دکتر احدی اظهار داشت: پلی کلینیک تخصصی امام رضا (ع) توسط یکی از خیرین حوزه سلامت احداث شده است.

وی افزود: بخش های مختلفی درمانی این کلینیک از جمله آزمایشگاه، رادیولوژی، فوریت های پزشکی، اورژانس و داروخانه راه اندازی و تجهیز شده و بخش های بهداشت آن نیز آماده بهره برداری می باشد.

احدی تصریح کرد: خوشبختانه واحد های بهداشتی مورد نیاز کلینیک امام رضا(ع) به همراه بخش دندانپزشکی آن نیز آماده بهره برداری است که انشاالله پس از تجهیز و رفع مشکل نیروی انسانی به بیمارستان سینا شهرستان کارون تحویل خواهد شد.

قائم مقام معاون درمان دانشگاه در پایان افزود: امیدواریم با ارائه خدمات این پلی کلینیک تخصصی به مردم شریف و قدرشناس شهرستان کارون، شاهد رفع مشکلات خدمات درمانی هم استانی های عزیزمان در این شهرستان باشیم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار