شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۷۶۴۸
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۶
برون: امیدوارم شهرداری اهواز بتواند پاسخ مناسبی به اعتماد استاندار در راستای ارائه خدمات بیشتر به زائران حسینی بدهد.
مدیرکل حج و زیارت خوزستان گفت: مراسم برافراشتن پرچم اباعبدالله الحسین(ع) در چذابه طی هفته جاری برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، ناصر حویزاوی ظهر امروز شنبه در جلسه هماهنگی خدمات رسانی به زائران حسینی در فرمانداری سوسنگرد با تقدیر از خدمات شهرداری اهواز به زائران حسینی اظهار کرد: حضور خالصانه و بی دریغ شهرداری اهواز و معاونان در خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی اقدامی نیک و درخور قدردانی است.

وی افزود: طی این مدت که زائران حسینی از مرزهای خوزستان به سمت کربلا در حرکت هستند، همواره از مرزها بازدید داشته و تمام تلاشمان را در راستای خدمات رسانی بیشتر و بهتر به زائران به کار خواهیم گرفت.

مدیرکل حج و زیارت خوزستان بیان کرد: روز سه شنبه این هفته مراسم برافراشتن پرچم اباعبدالله الحسین (ع) در چذابه برگزار می شود.

رئیس شورای شهر اهواز نیز در این جلسه در ارتباط با خدمات رسانی به زائران در مرز چذابه عنوان کرد: خوشبختانه مردم پا به پای شهرداری اهواز در خدمات رسانی به زائران پیشگام هستند و شهرداری نیز مفتخر است که در خدمت زائران حسینی فعال باشد.

رامی علاسوند با تقدیر از حسن اعتماد استاندار به مجموعه شهرداری اهواز گفت: یک باب استراحتگاه و پارکینگ برای زائران حسینی توسط شهرداری اهواز در عین دو راه اندازی شده است.


وی ادامه داد: هر چند که خود مردم در زمینه خدمات رسانی به زائران حسینی از مسئولان سبقت گرفتند ولی خدمت به مردم ولایتمدار و شیعه کشور به ویژه زائران حسینی یک افتخار بزرگ برای تمام مسئولان از جمله شهرداری اهواز است.

دیگر عضو شورای شهر اهواز نیز در این جلسه بیان کرد: از کلیه عوامل خدمتگزار اربعین حسینی تقدیر می کنیم. همه باید برای خدمت به امام حسین (ع) از همدیگر سبقت بگیریم.

کاظم سواری از خدمات رسانی شهرداری اهواز به زائران حسینی قدردانی کرد و گفت: شهرداری اهواز باید تمام توان خود را برای ارائه خدمات بهتر به زوار بسیج کند. یکی از اقدامات خوب انجام شده در سال جاری بررسی نقاط ضعف و قوت هیئت ها، مواکب و خدمات شهرداری در سال گذشته و برطرف کردن ضعف ها بود.

 وی در ادامه خواستار ارائه خدمات بهتر و گسترده تر به زائران حسینی تا زمان برگشت آنها از عتبات عالیات شد.



comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۴
comment
comment
حسين
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
comment
4
1
comment درود بر دكتر سيد خلف موسوي و مديران همراهش
comment
حسين
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
comment
4
2
comment درود بر دكتر سيد خلف موسوي و مدير جوان و پرتلاشش حاج حسين برون
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۴
comment
0
2
comment سلام بر شهردار محترم و بزرگوار شهر اهواز و تبریک به دکتر صفری محترم، خدا قوت.
comment
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۴
comment
1
0
comment خدا قوت اقا سید
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار