شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۷۶۹۵
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۹
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز: امیدواریم با افزایش فضای فیزیکی بیمارستان ابوذر، مشکل کمبود تخت های بستری NICU برطرف شود

روز شنبه 23 آبان ماه دکتر ایرج نظری معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز و دکتر میثم معزی مدیر تعالی امور بیمارستانی دانشگاه به همراه دکتر مهران حکیم زاده رئیس بیمارستان ابوذر اهواز از بخش های NICU ، اورژانس اطفال، اورژانس بزرگسالان و بخش اطفال مرکز آموزشی درمانی تخصصی اطفال ابوذر اهواز بازدید نمودند.

در حاشیه این بازدید میدانی دکتر نظری ضمن تأکید بر عملیاتی شدن پروژه افزایش تخت های NICU  مرکز آموزشی درمانی ابوذر ابراز امیدواری کرد با افزایش فضای فیزیکی بیمارستان، مشکل کمبود تخت های بستری NICU  برطرف شود.

وی تصریح کرد: با عملیاتی شدن توسعه فضای بستری بخش ویژه نوزادان شاهد بهره مندی هرچه بیشتر مراجعین نیازمند به خدمات درمانی خواهیم بود که به تبع آن باعث رضایتمندی و پذیرش مطلوب تر بیماران می شود.

نظری در ادامه افزود : با توجه به عزم، تلاش و پیگیری های ریاست و مسئولین دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در اتمام هرچه زودتر ساختمان جدید بیمارستان که تحولی عظیم در جذب بیماران استان خواهد بود، بتوانیم کمبود ها و معضلات موجود را در رسیدن به ایده آل ها و برآورده شدن نیاز های بیماران مرتفع کنیم.

دکتر مهران حکیم زاده 
رئیس مرکز آموزشی درمانی ابوذر نیز دراین بازدید، در خصوص توسعه ی فضا و افزایش تخت های سرویس نوزادان گفت : این بیمارستان با تمام توان و قوا در حال ارائه خدمت به هموطنان عزیز و بیماران از سراسر استان و استان های همجوار می باشد.

حکیم زاده عنوان کرد: در حال حاضر بیمارستان ابوذر دارای 10 تخت NICU می باشد که در برخی موارد به ناچار تخت مازاد بر ظرفیت برای بستری استفاده می شود. در این راستا بیمارستان تصمیم دارد باتوجه به محدودیت هایی که در زمینه های فضای فیزیکی و مسئله بودجه و نیروی انسانی محسوس است، حداقل 5 تخت بر ظرفیت موجود اضافه نماید.

رئیس مرکز آموزشی درمانی ابوذر تصریح کرد: خوشبختانه با مساعدت و همکاری معاون درمان و معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه، به زودی شاهد تأمین امکانات و نیازهای لازم برای افزایش تعداد تخت های بیمارستان خواهیم بود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار