اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۷۸۰۴
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۸
شوراي گسترش دانشگاههاي علوم پزشكي کشور در تازه ترین تصمیمات، با تاسیس مجتمع آموزش عالی سلامت در شهرهای ایذه، اندیمشک و مسجدسلیمان موافقت اصولی بعمل آورد

شوراي گسترش دانشگاههاي علوم پزشكي در تازه ترین تصمیمات خود با تاسیس مجتمع آموزش عالی سلامت در شهرهای ایذه، اندیمشک و مسجدسلیمان موافقت اصولی بعمل آورد.
 
به گزارش وب دا خوزستان، در دویست و چهل و نهمین جلسه شورای گسترش دانشگاههاي علوم پزشكي کشور که در تاریخ 26 مهرماه 1394 برگزار شد، با درخواست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز مبنی بر تاسیس مجتمع آموزشی عالی سلامت در شهرهای ایذه، مسجدسلیمان و اندیمشک موافقت اصولی بعمل آورد.

گفتنی است در راستای تامین نیروی انسانی آموزش دیده و بومی مورد نیاز شهرهای مختلف استان و استفاده از ظرفیت جوانان بومی مناطق مختلف، دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز به عنوان دانشگاه تیپ یک کشور متقاضی راه اندازی مجتمع های آموزش عالی سلامت در شهرهای مختلف خوزستان برای تربیت نیروی انسانی متبحر مرتبط با موضوعات بهداشت و درمان شده است.

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۳
comment
comment
علی حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۷
comment
0
0
comment بجای افزایش مراکز آموزشی بیشتر در استان , در فکر افزایش کیفیت اموزش در همین مراکز دانشگاهی علوم بزشکی موجود باشیم . اینهمه مراکز آموزش علوم بزشکی در شرستانهای استان کافی نبود که مجددا این محموعه باید اضافه شود.
comment
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۷
comment
0
0
comment وقتی که اکثر فارغ التحصیلان مراکز آموزشی بهداشتی در اهواز و استان بیکار می مانند , هدف از تاسیس این مجتمع چیست ؟ و چرا بفکر کیفیت آموزش در همین مراکز آموزشی موجود نیستیم و مجددا بدون نظر کارشناسی فقط در فکر افزایش کمیت بیشتر فارغ الحصیلان هستیم .
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۸
comment
0
0
comment تیتر یکی از روزنامه های امروز مورخه بیست و هشت آبان در باره نرخ بالای بیکاری فارغ التحصیلان دانشگاهی است . چرا بی دلیل مراکر دانشگاهی علوم پزشکی را افزایش می دهید ؟ مراکز دانشگاهی علوم پزشکی در اهواز - بهبهان - آبادان - شوشتر - دزفول و سایر شهرستانهای استان کم بود که دوباره مجتمع آموزش عالی در سه شهرستان راه می اندازید !!!؟؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار