اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۷۸۵۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۸
معاون استاندار:
گزینه‌هایی در خصوص جابه‌جایی پیمانکار قطار شهری اهواز مطرح هستند که در صورت نهایی شدن، اعلام خواهد شد.
معاون عمرانی استانداری خوزستان گفت: گزینه‌هایی در خصوص جابه‌جایی پیمانکار قطار شهری اهواز مطرح هستند که در صورت نهایی شدن، اعلام خواهد شد.

احمد سیاحی اظهار کرد: بعد از عدم توافق با پیمانکار قطار شهری اهواز و با توجه به ادعاهایی که پیمانکار داشته است، وزارت کشور مکاتبه‌ای با معاون اول رییس جمهور داشت و در نامه‌ای که به شخص آقای جهانگیری ارسال شد، نگرانی وزارت کشور را بابت تاخیر در انجام عملیات اجرایی پروژه قطار شهری اهواز اعلام کردند.

وی افزود: پس از این مکاتبه، معاون اول رییس جمهور موضوع را به آقای نوبخت، رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، جهت بررسی فوری و اعلام نتیجه ارجاع کرد.

سیاحی گفت: در وزارت کشور پیگیر هستیم که فرآیند قانونی را در خصوص تعیین وضعیت پروژه قطار شهری اهواز طی کنیم؛ در این فرآیند یا کار با پیمانکار فعلی با اصولی که ما به آن اعتقاد داریم، ادامه می‌یابد و یا جابه‌جایی و تغییر پیمانکار انجام خواهد شد.

وی با اشاره به سفر وزیر و معاون وزیر کشور به خوزستان که فردا انجام خواهد شد، ادامه داد: قرار است که جهت تعیین تکلیف قطار شهری اهواز، جلسه‌ای با حضور استاندار خوزستان و معاون عمرانی وزارت کشور برگزار شود و تلاش می‌کنیم که این جلسه در اهواز برگزار شود. با توجه به این که آقای خندان‌دل، معاون وزیر کشور، فردا (پنج‌شنبه) به اهواز سفر می‌کند، شاید این جلسه نیز به منظور ارزیابی کلیه مسائل موجود در پروژه قطار شهری اهواز برگزار شود.

معاون عمرانی استانداری خوزستان گفت: در پروژه قطار شهری اهواز تاخیر ایجاد شده و با توجه به این شرایط، اکنون در مرحله تعیین تکلیف وضعیت پیمانکار این پروژه هستیم. یا کار با این پیمانکار ادامه می‌یابد یا فرایند جابه‌جایی پیمانکار انجام خواهد شد.

سیاحی تصریح کرد: بخشی از این فرایند را نیز طی کرده‌ایم و در بخش سویل و همچنین تجهیزات با پیمانکارانی جهت همکاری در پروژه قطار شهری اهواز صحبت شده است.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۲
comment
0
0
comment هرروزجلسه می گیریدوبیان می کنیدپیمانکارقطارشهری راتعیین تکلیف می کنیداگرپیمانکارخوب کارنکرده که البته این کاملان مشهودهست که پیشرفتی نداشته زودتصمیم بگیریدوپیمانکارراعوض کنیدوتمام چرااین قدرتعلل می کنید
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار