اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۷۸۷۸
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۷
سرپرسـت معاونت درمان دانشـکده علوم پزشـکی شوشتر از اهـدای دو دستگاه دیالیز، توسـط خیرین شهرسـتان به بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) خبر داد
سرپرسـت معاونت درمان دانشـکده علوم پزشـکی شوشتر از اهـدای دو دستگاه دیالیز، توسـط خیرین شهرسـتان به بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی شوشتر؛ دکتر زیبا هدایتی زاده ضمن اعلام این خبرگفت: با توجه به کمک های گسترده خیرین در شهرستان شوشتر و به منظور ترغیب و تشویق سایرخیرین در حوزه سلامت، دو دستگاه ماشین همودیالیز و متعلقات آن به ارزش ششصد میلیون ریال به بخش دیالیز بیمارستان خاتم الانبیاء شوشتر اهدا شد.

وی افزود: در حال حاضر  تعداد  15 دستگاه همودیالیز در بخش دیالیز این بیمارستان در حال ارائه سرویس به بیماران بوده و به طور متوسط در هفته 83 بیمار هر کدام در سه نوبت از خدمات این دستگاههای حیاتی بهره مند می شوند.

هدایتی زاده  ادامه داد: معمولا دستگاه های دیالیز به علت استفاده زیادی که از آنها می شود نیاز به تعمیر مداوم و تعویض دارند که در این زمینه نیز همت والای خیرین نیکوکار می تواند یاری دهنده بیماران نیازمند باشد.

سرپرست معاونت درمان دانشکده در پایان با اشاره به اینکه برای بازسازی و تجهیز سایر مراکز درمانی شهرستان نیز نیازمند کمک خیرین هستیم اظهار داشت: این سنت حسنه امروز در شهرستان در حال نهادینه شدن است وکمک مردم نوعدوست و خیر را در اين امر خداپسندانه بخصوص در تجهیز درمانگاه تخصصی دکتر پاپهن مي طلبد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار