اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۸۱۲۸
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۷
معاون فنی و عمرانی منطقه آزاد اروند
ترمیم کارخانه آسفالت شهرداری خرمشهر با اعتباری بالغ بر 140 میلیارد ریال اجرایی شده است
معاون فنی و عمرانی منطقه آزاد اروند از اجرای پروژه های خدماتی و عمرانی جهت تسهیل در تردد زوار اربعین حسینی در مرز شلمچه خبرداد.

موعود شمخانی بیان داشت: تعریض جاده مسیرشلمچه و ترمیم کارخانه آسفالت شهرداری خرمشهر با اعتباری بالغ بر 140 میلیارد ریال اجرایی شده است.

معاون فنی و عمرانی منطقه آزاد اروند گفت: بهسازی و روکش آسفالت معابر خرمشهر با تمرکز شاهراهای شهری و مناطق پرجمعیت با اعتباری بالغ بر 120 میلیارد ریال آغاز شده است. در این پروژه بهسازی و روکش آسفالت بلوار بهارستان و خیابان های حافظ نو و داوودی در حال انجام است.

شمخانی بیان داشت: انجام آسفالت معابر شهری آبادان و مدارس با اعتباری بالغ بر 105 میلیارد ریال ، ترمیم آسفالت و روسازی جاده شلمچه ، اجرای پارکینگ و دوربرگردان ها  جهت سهولت تردد زوار اربعین حسینی تا نقطه صفر مرزی و جاده ترانزیتی با اعتباری بالغ بر 120 میلیارد ریال در حال اجراست.

معاون فنی و عمرانی منطقه آزاد اروند گفت: بهسازی و بازسازی سالن خلیج فارس با اعتباری بالغ بر 15 میلیارد ریال ، احداث ایستگاه پمپاژ آب شلمچه جهت آبرسانی به 12 هزار نفر ساکنین مسیر شلمچه و زوار اربعین حسینی با اعتباری بالغ بر 70 میلیارد ریال مورد بهره برداری قرار گرفته است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار