اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۸۱۳۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۷
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند:
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند گفت: تصمیم‌گیری کلان در مناطق آزاد در حال شکل‌گیری است.
اسماعیل زمانی ظهر امروز در جلسه با حضور علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در محل فرودگاه آبادان اظهار کرد: در مناطق آزاد اقدامات خوبی در یک سال اخیر با تصمیم گیری کلان شکل گرفته که در همین راستا، در منطقه آزاد اروند نیز تصمیم گیری و سیاستگذاری‌های مهم انجام شده و فرودگاه آبادان در اولویت این برنامه‌ها بوده است.

وی با تأکید بر اینکه فرودگاه آیت‌الله جمی آبادان به عنوان پیشانی اصلی این منطقه است تصریح کرد: توسعه و بهبود وضعیت و شرایط این فرودگاه برای ما بسیار حائز اهمیت است، لذا در این رابطه حاضر به سرمایه‌گذاری هستیم.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند ادامه داد: توسعه فرودگاه آبادان در اولویت برنامه‌های منطقه آزاد اروند است که نصب دستگاه فرود اتوماتیک از مهمترین آنها بود که به فضل خدا و همکاری شرکت فرودگاه‌های کشور محقق شد.

این نشست در حاشیه استقبال از علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی جمهوری اسلامی ایران در دفتر مدیریت فرودگاه آبادان تشکیل شد.
برچسب ها: مدیر عامل ، منطقه ، آزاد
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
زنبورک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۰
comment
0
0
comment آذرماه سال ١٣٧٥ طرح ایجاد منطقه ویژه اقتصادی خوزستان به تصویب رسید،کمی بعد یعنی 7 سال بعد،منطقه آزاد اروند در سال ١٣٨٢ تاسیس شد،اونوقت 12 سال بعد تازه (تصمیم‌گیری کلان در مناطق آزاد)در حال شکل‌گیری است.
عجله نکن عزیز جان،عجله کار شیطونه....
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار