اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۸۱۶۰
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۱
جانشين فرمانده سپاه ولي عصر(عج) خوزستان:
در گذرگاه هاى مهران، شلمچه و چذابه كارها با همدلى و با چاشنى اخلاص انجام مى شود
جانشين فرمانده سپاه ولى عصر اظهار كرد: در اين يك روز مانده به أربعين زائران به شكلي آرام و روان در حال تردد هستند و هيچ مشكلي وجود ندارد.

وى افزود: تاكيد ما أين است كه زائران حتما ويزا تهيه كنند و بدون گرفتن ويزا به مرز مراجعه نكنند. هم اكنون ويزا به روز صادر مي شود و زائران مى توانند در سوسنگرد يا بستان ويزا بگيرند و هيچ مشكلي از بابت مواكب و وسايل ترابرى نيز وجود ندارد.

معينى پور با اشاره به تامين امنيت كامل زائران از سوى نيروهاى نظامى گفت: در استان خوزستان دو گذرگاه چذابه و شلمچه را داريم و مسئوليت قرارگاه استانى خوزستان بر عهده ى سپاه ولي عصر است  كه در حوزه هاى مختلف در حال خدمات رسانى است .

وى تاكيد كرد: سپاه در حوزه ى امنيت فعال است و با همكارى ها و همدلى و صميميتى كه بين نيروهاى نظامى و انتظامى وجود دارد و برنامه ريزى هاى انجام شده، اين سفر در امنيت كامل برگزار مي شود. 

جانشين فرمانده سپاه ولى عصر خوزستان افزود: در حوزه هاى مختلفى كه عزيزان سپاه فعاليت دارند، خدمت رسانى به زائران با تمام ظرفيت هاى موجود به كار گرفته شده و در حوزه ى اسكان، ترابرى، بهداشت و درمان همه ى ظرفيت هاى موجود به كار گرفته شده و هر آن چه در توان سپاه بوده خدمت و نوكرى به مردم بوده است.

معينى پور با اشاره به زيرساخت هاى ايجاد شده و تفاوت آن با سال گذشته بيان كرد: نسبت به سال گذشته زيرساخت ها بهتر شده اما هنوز هم نياز به تلاش بيشترى هست تا به حد مطلوب برسيم و بايد همه ى نهادهاى استانى مانند استاندارى، شهردارى، نيروهاى انتظامى همه دست به دست دهيم تا زيرساخت ها در شان زائران آماده شود.

وى  اضافه كرد: نكته ى مهم اين است كه در گذرگاه هاى مهران، شلمچه و چذابه  كارها با همدلى و با چاشنى اخلاص انجام مى شود؛ و مجموعه ى نيروى انتظامى، سپاه و مسئولين دولتى با اخلاص تلاش مى كنند كه اين كارها را انجام دهند.

جانشين فرمانده سپاه ولى عصر خوزستان تدبير و برنامه ريزى را دو ركن اساسي پيشبرد كارها دانست و گفت: آن چه كه مهم است و كار را به سطح سلامتى مى برد، تدبير و برنامه ريزى است و تا كنون با توكل بر خدا و با توجه به برنامه ريزى هاى انجام شده و مردم فهميمى كه وجود دارد، كار بدون مشكل پيش رفته است و اميد داريم تا سه روز آينده كه پيك بازگشت زائران است، مردم بدون هيچ مشكلى به كشور برگردند. 

معين پور با اشاره به شور و شوق مردم در واقعه اربعين بيان كرد: ما دور موقعيتي هستيم  كه مرز است  و از لحاظ جغرافيايي مي گوييم مرز است اما مسيري كه مردم مي روند مرز نمي شناسد زيرا عشق به اباعبدالله حد و مرز نمي شناسد . 

وى حضو ميليونى مردم را نشان از همبستگي أمت إسلامي دانست و تصريح كرد: اين حركت قدرت مسلمانان را، هم شيعه و هم سني را نشان مي دهد و اعلام مى كند نمي شود مسلمانان را ناديده گرفت .

جانشين فرمانده سپاه ولى عصر تصريح كرد: بايد أين پيام را به جهان صادر كرد كه اسلام دين موهبت و برادري است و اقدامات تروريستي اى را كه به قول حضرت آيت الله خامنه اى زباله هايي مانند داعش انجام مي دهند، هيچ سنخيتي با اسلام ندارد؛ به حمدلله مردم جهان آگاهند و اين را مى دانند

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار