شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۸۲۲۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۱
رئیس مرکز بهداشت غرب اهواز:
آلودگی فاضلاب، خطر بروز بیماری‌ها را در میان شهروندان تشدید می‌کند و این در حالی است که هیچ برنامه‌ای برای سامان‌دهی وضعیت فاضلاب اهواز وجود ندارد
مهرداد شریفی گفت: سالیان طولانی است که شهروندان درگیر مشکل فاضلاب شهری اهواز هستند و پوسیدگی و نبود برنامه کوتاه‌مدت و بلندمدت برای سامان‌دهی وضعیت فاضلاب اهواز موجب ادامه این مشکل شده است.
 
وی با بیان این که در فصل بارندگی، فاضلاب‌ها در محلات و خیابان‌های اهواز سرریز کرده و موجب آب‌گرفتگی معابر می‌شوند، افزود: آلودگی فاضلاب، خطر بروز بیماری‌ها را در میان شهروندان تشدید می‌کند و این در حالی است که هیچ برنامه‌ای برای سامان‌دهی وضعیت فاضلاب اهواز وجود ندارد و دستگاه‌های مربوطه، برای کنترل سرریز فاضلاب‌های شهری برنامه‌ریزی ندارند.
 
رییس مرکز بهداشت غرب اهواز ادامه داد: برای سامان‌دهی وضعیت سرریز فاضلاب‌ها باید ارگان‌های مرتبط آب و فاضلاب، شهرداری و شرکت نفت وارد کار شده و همچنین از پروژه‌های ملی در حل این معضل استفاده شود.
 
شریفی گفت: برای بررسی سرریز شدن فاضلاب‌های شهری اهواز هر چند وقت یک‌بار جلسه‌هایی برگزار می‌شود و برای کنترل شرایط در هنگام بحران، اکیپ‌هایی فرستاده می‌شود ولی این اقدامات، موقتی است و در بارندگی‌های بعدی هم دوباره شاهد سرریز فاضلاب در خیابان‌های اهواز هستیم.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۶
comment
0
0
comment بیماریهای روده ایی، ناشی از همین فاضلابهایی است که سرریز شده اند ، فاضلاب محله های مرفه نشین اهواز، با پایین شهر هیچ فرقی ندارد فاضلاب زده بالا ، این برای شهری که مرکز استان است واقعا خجالت آور است
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار