شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۸۲۴۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۹
عضو شورای شهر اهواز عنوان کرد:
عضو کمیسیون حمل و نقل شورای شهر اهواز با اشاره به نامناسب بودن معابر عمومی شهر برای رفت و آمد معلولان و حتی افراد سالم ادامه داد:متأسفانه درمعابر عمومی شهر همسازی سازی صورت نشده است و شهرداری باید در محلات مشکل دار به ویژه مرکز شهر،کیانپارس و زیتون که این مشکل به صورت حادتر در آنها هست خیابان ها را همسان سازی کند.

شوشان-مهدی ربیع: عضو شورای شهر اهواز گفت : معابر عمومی شهر با کمال تأسف  برای عبور معلولان همسان سازی نشده است و شهرداری باید هرچه سریع تر مشکل را حل کند.

آذر زمان پور در گفتگو با خبرنگار شوشان اظهار  کرد:این حق قانونی معلولان است که بحث استخدام آنها در سازمان ها لحاظ شود بنابراین سازمان ها باید به این مصوبه احترام بگذارند و آن را رعایت کنند چون معلولان هم انسان هستند و حق حیات دارند.

وی افزود: مصوبه مجلس شوراس اسلامی مبنی بر اختصاص 3 درصد ظرفیت استخدام سازمان ها به معلولان در بسیاری از سازمان ها نادیده گرفته می شود و تضییع حقوق معلولان است که گهگاه در بین آنها انسان های توانمند و مستعدی پیدا می شود.

عضو کمیسیون حمل و نقل شورای شهر اهواز  با اشاره به نامناسب بودن معابر عمومی شهر برای رفت و آمد معلولان و حتی افراد سالم ادامه داد:متأسفانه درمعابر عمومی شهر همسازی سازی صورت نشده است و شهرداری باید در محلات مشکل دار به ویژه مرکز شهر،کیانپارس و زیتون که این مشکل به صورت حادتر در آنها هست خیابان ها را همسان سازی کند.

زمان پور  تصریح کرد: اگر تاکنون در زمینه استخدام معلولان کم کاری شده است امیدواریم تدابیر و اقداماتی که بکار گرفته می شود تا معلولان هم به حقوق قانونی خود برسند.

عضو کمیسیون حمل و نقل شورای شهر اهواز عنوان کرد: تا الان شورای شهر و شهرداری نتوانسته است   کمک های در خوری را به جامعه معلولان ارائه کند اما امیدواریم در این 2 سال باقیمانده شورای شهر بتواند این جمعیت معلول را هم ببیند و خدمات خوبی را به آنها ارائه دهد.

وی گفت: به سهم خودم آماده هستم تا آنچه را از دستم  بر می آید برای معلولان انجام دهم و برای کمک به معلولان از هیچ کمکی دریغ نمی کنم.

زمان پور با اشاره به پرداخت 3 میلیارد تومان هزینه ایاب و ذهاب معلولان توسط شهرداری تهران گفت: باید ارتباط بیشتری بین اعضای شواری شهر و جامعه معلولان به وجود بیاید تا شهرداری بتواند خدمات رسانی بهتر و بیشتری به آنها داشته باشد که البته این حق  طبیعی آنها است.

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۸
comment
0
1
comment چرا هنگام ساخت وسازها از اول به فکر معابر شهری نیستید بعد از ساخت با هزینه ی مجدد به فکر می افتید گویا این عضو شورا محله کوروش را نادید گرفته اند
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار