اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۸۲۸۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۵
طی حکمی از سوی استاندار:
طی حکمی از سوی استاندار خوزستان،هومن خورشید به عنوان دبیر شورای مشاوران استاندار و دکترعلیرضااقبالی به عنوان مشاور استاندار و مدیرهماهنگی امور بازارچه های مرزی استان منصوب شدند.
به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری خوزستان طی حکمی از سوی استاندار خوزستان،هومن خورشید به عنوان دبیر شورای مشاوران استاندار و دکترعلیرضااقبالی به عنوان مشاور استاندار و مدیرهماهنگی امور بازارچه های مرزی استان منصوب شدند. معاون روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خوزستان و مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان خوزستان در کارنامه مدیریتی هومن خورشید در دولت تدبیر و امید دیده می شود.

همچنین با حکم جمال عالمی نیسی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خوزستان،وحید کیانی قلعه سردی  به عنوان مشاور و مسئول پیگیری و اجرای دستورالعمل بخشنامه حمایت از خدمات فرهنگی ،هنری و مذهبی و همایش های درون استان منصوب شد.وحید کیانی پیش از این مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان ، مسئول روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان خوزستان در دولت تدبیر و امید و مشاور استاندار سابق خوزستان در دولت احمدی نژاد را در کارنامه خود دارد.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۱
comment
2
0
comment درود بر وحید کیانی قلعه سردی که واقعا در این دولت به ایشان ظلم شده امیدوارم جناب مقتدایی جدای از موضوع حزبها شایسته سالاری را مد نظر قرار دهد
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار