شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۸۲۸۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۳
مقتدایی مطرح کرد:
دراین دوران بسیاری از مدیران خلق و کارآزموده شدند که هم اکنون سکان مدیریتی بخشی هایی از کشور را برعهده و منشا خدمات بوده اند. اما درمجموع 8 سال فرصت توسعه خوزستان ازدست رفت .
دکتر عبدالحسن مقتدایی استاندارخوزستان درنشست شورای برنامه ریزی استان خوزستان که با حضوردکتر حسین عبده اقتصاد دان و مشاورمدیریت وتامین مالی وزیرراه و شهرسازی دراهواز برگزارشد , بااشاره به دلایل عقب ماندگی  خوزستان طی دو دهه گذشته گفت : جبران این عقب ماندگی ها نیازمند تفویض اختیارات بیشتربرای مدیران صف , هدایت اعتبارات و نیز آموزش مدیران است .

  به گزارش روابط عمومی استانداری خوزستان  دکتر مقتدایی ضمن خوش آمد گویی به دکتر عبده و حضورش درشورای برنامه ریزی خوزستان همچنین دکتر پیش بین که مسوولیت هدایت و برنامه ریزی جمع کثیری از دلسوزان استان را دربنیاد توسعه خوزستان برعهده دارند گفت :  خوزستان سه کارگاه مهم پشت سرگذاشته است. نخست کارگاهی که درآن ازخود غفلت و به مملکت پرداخته است . 8 سال جنگ تحمیلی , کارگاهی بود برای تثبیت و تحکیم نظام جمهوری اسلامی و مملکت .

  مقتدایی گفت :دراین دوران بسیاری از مدیران خلق و کارآزموده شدند که هم اکنون سکان مدیریتی بخشی هایی از کشور را برعهده و منشا خدمات بوده اند. اما درمجموع 8 سال فرصت توسعه خوزستان ازدست رفت .

 استاندارخوزستان افزود: کارگاه دوم  دوران بازسازی استان خوزستان بود که بازهم 8 سال دیگرفرصت توسعه از ما گرفته شد. این کارگاه که بیشترملی بود جنبه تجربه و درس داشت .

مقتدایی ادامه داد : درسومین کارگاه به ویژه بعدازدوران بازسازی , بحث توسعه ملی مطرح و غالب بود . دراین دوره کشت وصنعت های خوزستان قد علم کردند همچنین 22 واحد پتروشیمی احداث گردید و بحث صیانت از نفت مطرح شد که بازهم عوارض این توسعه برای مردم خوزستان بوده وهست . این توسعه یک جایی باهم تعارض یافتند که محیط زیست بود.

مقتدایی گفت : خوزستان دراین سه دوره درجا زده است .

استاندارخوزستان افزود: تصورمی کنم که برای جبران این عقب ماندگی 23 ساله  باید اختیارات مدیران به گونه دیگری تغییریابد تا سریع تر تصمیم بگیرند . همچنین اعتبارات به سوی خوزستان هدایت و مدیران صف نیز آموزش های لازم برای توسعه ببینند.

   دکتر مقتدایی حضور صاحب نظران و بزرگان غیرمسوول دراینگونه جلسات را مهم توصیف کرد و گفت : احساس می کنم تردد بزرگان غیرمسوول به خوزستان ازیک سو برای رهنمودها مهم است و ازسوی دیگر درانتقال  نگاه های بومی توسعه به مرکزموثراست 
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
انتشار یافته: ۳
comment
comment
راوی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۰
comment
0
0
comment یک مرد نیتش مانند آب چشمه پاک دلش چون دریا بزرگ از جنس مردم دوست دار مردم دلسوز استان پس بگذار ید کارش را بکند چه مردم و چه‌ مسیولین حمایتش کنیم وبرای هچون مردی رفیقی نیمه راه نشویم و در هر زمان وهر مکان ببگوییم دوستت داریم وحمایتت میکنیم مقتدایی همه جا بگوییدش وبنویسید .
comment
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۰
comment
0
0
comment فرزند خوزستان درود به شرفت دوستت داریم مقتدایی.
comment
سیاوش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۰
comment
0
0
comment درود به شرف و غیرتت مقتدایی خدا یار ونگهدار خود وخانواده ات باد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار