اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۸۳۳۴
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۴
مدیرکل اوقاف خوزستان:
حجت الاسلام طباطبایی : از منفعت موقوفات مختلف سالانه خدمات بسیاری در عرصه سلامت به نیازمندان ارائه می‌شود.

   مدیرکل اوقاف و امور خیریه خوزستان گفت: رسالت رسانه در زمینه وقف بسیار سنگین است و باید برکات وقف به گوش مردم برسد تا بدانند که از منفعت موقوفات مشکلات جامعه برطرف می‌شود.

 حجت‌الاسلام سیدمحمد طباطبایی در همایش وقف و رسانه که امروز دوشنبه (23 آذرماه) در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: تمرکز و توجه در هر زمینه‌ای باید از رسانه آغاز شود و تبلیغات برای هر امری به‌ویژه موضوع مقدس وقف لازم است.

وی با بیان این‌که وقف در رژیم شاهنشاهی به ویژه پس از اصلاحات ارضی دچار لطمات و از مسیر خارج شد، افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی، امور وقف دگرگون شد و روز به روز نیز جایگاه بهتری پیدا می‌کند.

طباطبایی گفت: برای اولین‌بار سازمان اوقاف و امور خیریه با برپایی مواکب در راستای خدمت‌رسانی به زوار امام حسین(ع) از محل موقوفات مردمی عمل کرد که این از برکات وقف است و فعالیتی که امروز سازمان اوقاف و امور خیریه در زمینه موقوفات، بقاع متبرکه، حفظ قرآن کریم، موضوعات فرهنگی انجام داده بی‌سابقه و کم‌سابقه بوده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خوزستان عنوان کرد: وقف با گستره وسیع خود می‌تواند بسیاری از معضلات جامعه را برطرف کند همان‌گونه که از منفعت موقوفات مختلف سالانه خدمات بسیاری در عرصه سلامت به نیازمندان ارائه می‌شود.

وی بیان کرد: رسالت رسانه در زمینه وقف بسیار سنگین است، برکات وقف باید به گوش مردم برسد تا بدانند که از منفعت موقوفات مشکلات جامعه برطرف شده و در آن زمان است که به وقف روی می‌آورند.

طباطبایی با اشاره به این‌که تلاش‌هایی جهت ایجاد مجمع خیران وقف صورت گرفته اما تاکنون به انجام نرسیده است، بر فعالیت رسانه‌ها در این زمینه تاکید کرد و گفت: هدایت مردم به سوی وقف مصداق «وَتَعَاوَنُواْ عَلَى الْبرِّ وَالتَّقْوَى؛ و در نیکوکارى و پرهیزگارى با یکدیگر همکارى کنید» است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خوزستان گفت: همچنین وقف و رسانه می‌تواند همراهی تنگاتنگی با یکدیگر داشته و به گونه‌ای عمل کند تا مردم به سوی وقف حرکت کنند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار