شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۸۳۴۵
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۴
دوره آموزشی که با حضور دکتر ابوالفضل شیرازی ( عضو هیئت علمی دانشگاه امیر کبیر تهران) به عنوان استاد برگزار گردید آموزش های لازم در خصوص مباحث شناخت خطوط لوله و اتصالات و موضوع نشت بند ها ارائه شد .
شوشان-
با حضور روسا و بهره برداران مراکز انتقال نفت و واحد های مختلف عملیاتی ، دوره آموزشی لوله و اتصالات نفت در مامور سرای منطقه خوزستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران منطقه خوزستان،مسئول برنامه ریزی آموزش منطقه ضمن تاکید بر اهمیت برگزاری دوره های تخصصی و کاربردی در زمینه طراحی و اتصالات خطوط لوله انتقال نفت گفت: برگزاری این دوره ها نقش بسزایی در توانمند سازی و انتقال تجربیات به کارشناسان و آمادگی جهت بهبود عملیات و مشارکت موثر کارکنان در طرح های مرتبط صنعتی دارد.
شاهیوند با بیان اینکه این دوره آموزشی به مدت  3 روز در منطقه برگزار شده است گفت: در این دوره آموزشی که با حضور دکتر ابوالفضل شیرازی ( عضو هیئت علمی دانشگاه امیر کبیر تهران) به عنوان استاد برگزار گردید آموزش های لازم در خصوص مباحث شناخت خطوط لوله و اتصالات و موضوع  نشت بند ها  ارائه شد .
وی در ادامه  با اشاره به  استاندارد های تدوین شده در شرکت ملی نفت ایران برای کاربرد های مختلف خطوط لوله افزود: در این دوره آموزشی بحث شناسایی استاندارد های ساخت لوله ها، گرید بندی ،روش های اتصال ،شبکه گذاری ،اتصال انواع فیتینگ ها ، تعمیرات و شناسایی نقاط خوردگی ، تست و بهره برداری از موضوعات محوری این دوره آموزشی است.
مسئول برنامه ریزی آموزش منطقه خوزستان  در پایان با ابراز خرسندی از استقبال افراد شرکت کننده خاطر نشان کرد : در پایان این دوره آموزشی برای ارزشیابی و تعیین میزان یادگیری افراد نظر سنجی صورت می گیرد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار