اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۸۳۷۸
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۸
- با شروع فرایند پنجمین دوره انتخابان مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی ، اعضای ستاد انتخابات شهرستان دشت آزادگان انتخاب شدند.

به گزارش ایرنا جاسم مجیدی پور فرماندار دشت آزادگان روز سه شنبه در احکام جداگانه ای الیاس نیسی را به عنوان مسئول کمیته انتظامی و امنیتی ، سیدعیسی چاوشیان به عنوان مسئول کمیته فیزیکی و استعلامات ، وجدان شریفی به عنوان مسئول کمیته اطلاع رسانی و فرهنگی و عبدالرزاق باوی را به عنوان مسئول کمیته مالی وپشتیبانی ، رضا کنانی را به سمت کمیته فناوری اطلاعات ، امیر سبحانی را به عنوان مسئول کمیته آموزش و سیدعلی موسوی را به سمت کمیته بازرسی و امور حقوقی ستاد انتخابات دشت آزادگان تعیین و منصوب کرد.
فرماندار دشت آزادگان با اعلام آمادگی برای برگزاری انتخابات همزمان مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در هفتم اسفند ماه 1394اظهار کرد:همه اقدام های لازم برای هرچه باشکوه تر برگزار کردن این انتخابات فراهم شده و برنامه ریزی برای یک انتخابات پرشور نیز انجام خواهد شد.
مجیدی پور افزود: برای نخستین بار نمایندگان فرماندار در حوزه های رای گیری از چند ماه پیش از فرایند انتخابات تعیین شده اند تا فرصت مناسب برای برگزاری دوره های آموزشی و توجیهی برای افراد وجود داشته باشد.
وی ضمن تاکید بر بی طرفی کامل دستگاههای اجرایی و متصدیان برگزاری انتخابات ابراز امیدواری کرد همه جریان های سیاسی ، گرایش ها و احزاب قانونی و شناسنامه دار در انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در فضایی سالم و رقابتی وارد میدان شده و زمینه حداکثری حضور مردم را در این عرصه مهم سیاسی فراهم کنند.
دشت آزادگان و هویزه یک نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.
فرایند پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری 21 آذر ماه با تعیین و معرفی اعضای هیات اجرایی در مرکز استان خوزستان آغاز شد.
کارثبت نام از نامزدهای انتخابات مجلس خبرگان رهبر از 26آذر ماه به مدت یک هفته و کاندیداهای مجلس شورای اسلامی از 28آذر ماه شروع خواهد شد. 
استان خوزستان شش نماینده در مجلس خبرگان رهبری و 18کرسی در مجلس شورای اسلامی دارد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار