شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۸۳۹۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۰
با درایت و تدبیر دکتر مقتدایی استاندار فرهیخته خوزستان و مجموعه وی در استانداری خوزستان گره ای که می توانست با دست گشوده شود و نزدیک بود به یک بحران اجتماعی تبدیل شود در شهرداری کوت عبدالله ختم به خیر شد.
با درایت و تدبیر دکتر مقتدایی استاندار فرهیخته خوزستان و مجموعه وی در معاونت عمرانی استانداری خوزستان گره ای که می توانست با دست گشوده شود و نزدیک بود به یک بحران اجتماعی تبدیل شود در شهرداری  کوت عبدالله ختم به خیر شد. حال کمترین انتظار از اعضای شورای شهر کوت عبدالله که خود برآمده از قانون و انتخاب شهروندان هستند این است که به رای و نظر قانون به عنوان فصل الخطاب در همه امورات شهر  و کشور و در راستای حفظ و صیانت از رای شهروندان تمکین کنند.

چرا که اکنون توپ در زمین اعضای شورای این شهر است تا به همگان ثابت کنند آنها از هم اکنون پایبند به قوانین موضوعه جمهوری اسلامی می باشند و می توان صلاحیت آنها را  برای حضور در انتخابات آتی شورای شهر کوت عبدلله و یا هر انتخاباتی دیگری در چارچوب نظام مقدس جمهوری اسلامی مورد تایید قرار داد. 

گفتنی است در هفته گذشته پنج تن از اعضای شورای شهر کوت عبدالله به همراه معاون فرماندار شهرستان کارون بدون طی شدن فرآیندقانونی عزل و یا استیضاح شهردار این شهر و در یک حرکت غیرقانونی و غیرعرفی اقدام به عزل شهردار منتخب خودشان  و انتصاب سرپرست شهرداری کوت عبدلله کردند که با پیگیری های قانونی به عمل آمده و ارجاع موضوع به مجموعه اجرایی و حقوقی استانداری خوزستان ، سرانجام پس از دستور استاندار خوزستان به مجموعه معاونین و مدیران مربوطه وی ، و در  نتیجه شور و مشورت و هم اندیشی میان آنان ،  مجموعه مسئول در  استانداری خوزستان  رای به بازگشت به کار محمد عبیاوی به عنوان شهردار کوت عبدلله  را صادر کردند.

به نظر می رسد صدور این رای قانونی ، پایانی باشد بر ایجاد بدعتی ناصواب و غیر قانونی بر روند عزل و استضیاح شهرداران منتخب اعضای شورای شهر در دیگر شهرهای استان خوزستان. چرا که اعضای شورای شهر که منتخبان و موکلان مردم هستند خود باید در اجرای و پایبندی به قانون پیشگام و سرآمد باشند و بر کار شهرداران نظارت جدی داشته باشند.

همچنین جا دارد از تدابیر و مدیریت فرماندار شهرستان کارون در پایان دادن مسالمت آمیز و توام با آرامش این مساله تقدیر به عمل آورد.

به نظر می رسد با بازگشت قانون و پایان سرگیجه و سردرگمی در مدیریت شهری ، شاهد از سرگیری تلاش ، تعامل و وحدت رویه میان اعضای شورای شهر کوت عبدالله و شهرداری این شهر در جهت خدمت رسانی جهادگونه به مردم ولایتمدار این شهر و توسعه همه جانبه آن باشیم . 
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
انتشار یافته: ۱
comment
comment
شهروند كارون
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۷
comment
2
0
comment خدمت دست اندركاران خبرگزاري شوشان عرض شود كه آيا سند يا مدرك مكتوبي دال بر صحت و سنديت اين خبر موجود است يا خير ؟ لطفا بطور شفاف ارائه نماييد
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار