اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۸۴۲۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۳
معاون سابق استاندار خوزستان:
معاون سابق استاندار خوزستان گفت: تکریم و احترام به معلم باید به یک فرهنگ عمومی در جامعه تبدیل شود.
به گزارش خبرنگار شوشان علی عماد شامگاه شنبه در دیدار با جمعی از فرهنگیان خوزستان اظهار کرد: نزدیک به 18 سال حکم رئیس شورای آموزش و پرورش را در اختیار داشتم و این سوابق نشان می دهد با آموزش و پرورش بیگانه  نیستم. 

وی افزود: دغدغه های فرهنگیان به حق و منطقی است و اگر امروز از پایین بودن رتبه آموزش و پرورش گلایه می کنیم به خاطر بی توجهی به نیروی انسانی و رعایت نشدن شأن معلمان است.

معاون سابق استاندار خوزستان تصریح کرد: پس از انقلاب رتبه خوزستان در آموزش و پرورش از 4 له 31 نزول کرد و مشکلات بسیاری برای جامعه فرهنگی به وجود آمد.

عماد با اشاره به لزوم توجه به منابع انسانی و نقش آن در ارتقای فکری و فرهنگی ادامه داد: اگر بخشی از هزینه های سخت افزاری در قسمت نرم افزاری صورت می گرفت نتایج بهتری در سایر بخش ها بدست می آمد.

وی عنوان کرد: وقتی معلم به خاطر مشکلات معیشتی و برای تأمین نیازهای روزمره خود مجبور می شود مشاغلی غیر از کار اصلی خود داشته باشد وضع آموزش و پرورش بهتر از این نخواهد بود.

معاون سابق استاندار خوزستان گفت: آموزش و پرورش اولین زمینه ساز رشد و توسعه در کشور است که اگر وظیفه خود را به خوبی انجام ندهد نمی تواند جامعه را اداره کند.

عماد اضافه کرد: آموزش و پرورش پایه جامعه پیشرفته فرهنگی و اجتماعی است و هر کجا بستری برای پیشرفت به وجود آمده است به خاطر توجه به آموزش و پرورش و فرهنگ بوده است.

وی عنوان کرد: همیشه در برابر معلم سر تعظیم فرود آورده و می آورم و همیشه احترام خاصی برای آنها قائل بوده ام چه در زمانی که مسئولیت داشتم چه زمانی که مسئول نبودم و احترام به معلم باید به یک فرهنگ عمومی تبدیل شود.

معاون سابق استاندار خوزستان دغدغه های معیشتی معلمان را برحق دانست و تأکید کرد: اگر شأن معلمان حفظ شود آنها دیگر دغدغه ای از بابت آینده خود نخواهند داشت و جامعه به سوی ارتقای فرهنگی می رود.


comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
ناشناس
|
-
|
۰۷:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
comment
0
1
comment ....................... این سوابق نشان می دهد با آموزش و پرورش ؟؟؟؟؟ نیستم.

.............. بیگانه نیستم ....
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار