اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۸۴۲۸
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۱
معاون استاندار خوزستان:
شرایط مساعد و نبود نظارت باعث شده دستفروشان و متکدیان سایر استان ها به خوزستان سرازیر شوند.
 معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان گفت: شرایط مساعد و نبود نظارت باعث شده دستفروشان و متکدیان سایر استان ها به خوزستان سرازیر شوند.

به گزارش ایرنا فرج اله خبیر شنبه شب در جلسه ساماندهی دستفروشان که با حضور استاندار خوزستان در سرسرای جلسات فرمانداری اهواز تشکیل شد، دستفروشی و مشاغل کاذب را یک بیماری در حوزه اقتصاد توصیف کرد و افزود: وجود این پدیده ها نشان می دهد که وضعیت اشتغال در این استان نامناسب است.

وی با بیان اینکه نبود کنترل و شرایط مساعد خوزستان زمینه را برای قانون شکنی مهیا کرده گفت: ترکیب جمعیتی دستفروشان نشان می دهد که بسیاری از آنها بومی این استان نیستند و شرایط مساعد باعث شده از تمام استان های کشور برای دستفروشی به خوزستان سرازیر شوند که این مساله درمورد هجوم متکدیان دیگر استان ها به خوزستان نیز صدق می کند.

خبیر اظهار کرد: هم اکنون تمام مبادی ورودی و خروجی خوزستان محل استقرار وانت بارهایی شده که احتمالا به صورت سازمان یافته کار می کنند.

به گفته وی، وانت بارها در حاشیه اتوبان های اهواز همه نوع کالا اعم از میوه و خشکبار تا کت و شلوار به فروش می رسانند.

خبیر خواستار ورود شهرداری اهواز برای ساماندهی وانت بارها شد و افزود: استانداری برای ساماندهی نقاط متراکم دستفروشی به شهرداری کمک می کند.

* دادگاه ویژه تخلفات شهری
معاون دادستان عمومی و انقلاب اهواز نیز در این جلسه از آمادگی دادگستری خوزستان برای ایجاد شعبه ویژه ساماندهی دستفروشان خبر داد. 

علی اصغر صادقی گندمانی با تاکید بر حضور فعال نیروی انتظامی در جریان جمع آوری دستفروشان گفت: پارسال در هنگام اجرای حکم ماده 100 توسط شهرداری (تخریب ساخت وساز غیرمجاز) راننده لودر به طرز بی رحمانه ای هدف شلیک گلوله متخلفان قرار گرفت و کشته شد.

وی با اشاره به طرح ساماندهی دستفروشان خیابان سلمان فارسی(نادری) اهواز اظهارکرد: گزارشات متعددی از این بازار مبنی بر فروش مواد مخدر، مشروبات الکلی، قرص و داروی غیرمجاز و خرید و فروش سلاح به دست ما رسیده است.

صادقی گندمانی تاکید کرد: مقابله با این تخلفات به تنهایی بر عهده شهرداری نیست و سایر دستگاه ها نیز باید پیشتیبانی کنند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار