شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۸۴۹۲
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۸
با تدبیر مقتدایی برگزار شد:
دراین مانور که با تدبیر استاندار خوزستان در سطح مدارس متوسطه استان خوزستان برگزارشد
یک میلیون دانش آموز خوزستانی صبح امروز سه شنبه  درآخرین روز از هفته مبارزه با مواد مخدر استان خوزستان , درمانور مبارزه با مواد مخدر, آسیب های اجتماعی و اعتیاد شرکت کردند . 

به گزارش خبرنگار شوشان ، دراین مانور که باتدبیراستاندارخوزستان امروز درسطح مدارس متوسطه استان خوزستان برگزارشد , دانش آموزان به همراه معلمین خود ، مراسم صبحگاه خود را دربیرون ازمحوطه مدرسه و درانظارعمومی و خانواده ها  برگزارکردند.

 این دومین اجتماع پرشکوه دانش آموزان خوزستانی درهفته ی مانور مبارزه با مواد مخدر بود . 

  مراسم نمادین استانی این مانور دراهواز امروز  با حضور فرج اله خبیر معاون سیاسی اجتماعی استانداری ، لامی زاده رئیس ستاد شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر، تقی زاده مدیر کل آموزش و پرورش استان و جمعی از مسئولین نهادها ودستگاههای استان در محوطه بیرونی مدارس ابرار و آزادگان ناحیه 2  اهواز، برگزار شد.

دراین مانور، سید بهادر موسوی مدیرآموزش و پرورش ناحیه دو اهواز از حضور پرشور دانش آموزان که آینده سازان این مرزو بوم هستند تشکر کرد و گفت: شما نوجوانان عزیز باید با هوشیاری و تدبیر با اعتیاد و سوء مصرف مواد مخدّر مقابله کنید و با ارائه ایده های نو  ما را در پیشبرد  هر چه بهتر اهداف که ریشه کنی اعتیاد از سطح جامعه است یاری کنید.

وی افزود : ما باید بایکدیگر هم پیمان و هم قسم شویم که در ایجاد جامعه ای پاک ، سالم و عاری از خطر اعتیاد و آسیب ها ی اجتماعی ،گام برداریم .

 در پایان این مراسم دانش آموزان  با شعار« با ورزش در مقابل اعتیاد واکسینه شویم »  به انجام حرکات ورزشی پرداختند.

پیش از این استاندار خوزستان در نهمین نشست این شورا درسالن اجتماعات اداره کل بهزیستی استان خوزستان  گفته بود : سه شنبه مراسم صبحگاهی دانش آموزان با محوریت مبارزه با مواد مخدر درانظارعموم و بیرون از محوطه مدارس برگزارشود.
رییس شورای مبارزه با مواد مخدراستان خوزستانافزود: دراین مراسم که به نوعی مانور دانش آموزی درامر مبارزه با مواد مخدر است یک میلیون دانش آموز درسطح استان مشارکت خواهند داشت .
مقتدایی ازتلاش اعضای شورای مبارزه با مواد مخدر ازجمله اداره کل بهزیستی و آموزش پرورش تشکرکرد و گفت : به همه خدا قوت می گویم . نتیجه مطلوب وموفقیت آمیز کار مبارزه با مواد مخدر درخوزستان ثمره تلاش جمعی است .

استاندار خوزستان خطاب به اعضای شورای مبارزه با مواد مخدرخوزستان گفت : کار ابتکاری که انجام می دهید ثبت ومستند سازی کنید. این امر به نوعی دفاع از حقوق اعضای شورای درثبت موضوع است تا عامل و انگیزه ای برای فعالیت های بیشتر شود .

مقتدایی افزود: انتظار داریم که همه دستگاهها پروژه خاص و ابتکاری خود درامر مبارزه با مواد مخدر برای 6 ماه آینده ارایه دهند.

استاندارخوزستان گفت : بطورمتوسط ماهیانه سه ونیم کار خاص دراستان انجام شده است که اگرانجام نمی دادیم کسی بازخواست نمی کرد.

رییس شورای مبارزه با مواد مخدر استان خوزستان گفت : 6 کمیته عضو شورای مبارزه با مواد مخدراستان پیشنهادات مشحص عملی و اجرایی برای سال آینده ارایه دهند . باید دید که بدون پول چه کارهایی می توان انجام داد .

مقتدایی باردیگر به منظور اجتماعی کردن امر مبارزه بامواد مخدر نسبت به تهیه فیلم های کوتاه 30 ثانیه ای که وضعیت مشمئز کننده استعمال مواد مخدر و اثرات مخرب آن را نمایش دهد تاکید کرد و افزود: سازمان های مردم نهاد برای بهره مندی از فضای مجازی و شبکه های اجتماعی درامر مبارزه با مواد مخدر تشکیل دهید .

استاندارخوزستان نسبت به انجام کار تحقیقاتی برای بررسی اثرات برنامه های پیشگیری و مبارزه شورای هماهنگی مبارزه بامواد مخدر دراستان خوزستان طی یک سال گذشته تاکید کرد و گفت : هدف این است که مشاهده کنیم خروجی کارمان چه بوده است. جامعه هدف را درمقاطع مختلف برش بزنیم و بررسی کنیم تا برنامه ها چه میزان محقق شده اند.

مقتدایی درپایان خطاب به اعضای شورای مبارزه با مواد مخدراستان خوزستان گفت : درشورای خوش درخشیده اند اما غلفت نکنید .همواره خلاقیت و ابتکارداشته باشید
 
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار