شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۸۵۰۹
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۳
تشکر و قدردانی نماینده سازمان های مردم نهاد استانداری خوزستان از مسئولین برگزاری سومین نمایشگاه تخصصی بين المللي ساخت داخل تجهیزات صنعت نفت خوزستان تعریف مدیر خلاق و مدیریت پویا در شرایط سخت و روزگاران بغرنج قابل مشاهده است نه در روزهای خوب و پر پول.
به نام خداوند جان وخرد

براستی این اتفاق بزرگ و اقدام ماندگار به میزبانی شرکت مناطق نفتخیز جنوب بسی جای سپاسی ویژه و پشتیبانی مداوم از طرف همه شهروندان و مدیران خرد وکلان استان خوزستان دارد.

اعتراف میکنم پس از سالها کوشش در حوزه های مختلف فرهنگی و سازمانهای مردم نهاد و ارتباط با سازمانهای مختلف دولتی استان هیچ سازمانی به مانند مناطق نفتخیز جنوب از نیروهای عملیاتی تا مدیران ستادی دارای هماهنگی، درک بالای سازمانی و تعصب ویژه در اجرای اهداف کوتاه و بلند مدت سازمانی ندیده ام.

تعریف مدیر خلاق و مدیریت پویا در شرایط سخت و روزگاران بغرنج قابل مشاهده است نه در روزهای خوب و پر پول.

مدیریت خلاق در اوج بحران می بایست به تمامی فرصتهای پیش رو،به پیشنهادات خرد وکلان، جایگاه های ارزشمند منابع انسانی، ایجاد بازارهای جدید، تقویت پروژه های نیمه کاره و فرصت طلبی اقتصادی در عرصه برون سازمانی خویش بیندیشد.

همگان در این چهار روز پر شکوه نمایشگاه تخصصی صنعت نفت جنوب به توانای جذب مشتری، تقویت تولیدات بومی و ملی، ایجاد اشتغال زایی بومی، تعهد به اقتصاد مقاوتی، احترام به حقوق شهروندی را به بدون شرح مشاهده کردند.

امیدوارم نتایج خروجی  از نمایشگاه امسال را توسط کارشناسان مالی و اهل فن مدیریت های بازرگانی وصنعتی  بصورت علمی و اجرایی بررسی نموده تا شهروندان خوزستان متوجه خدمات بیشمار شرکت مناطق نفتخیز جنوب باشند.

ماشاهد امضای قراردادهای بزرگ صنعتی ویژه برای نجات اقتصاد بیمار صنایع خرد وکلان خوزستان بودیم.

این نوع قراردادهای بزرگ مالی نیازمند اندیشه های بزرگ توسط مدیرانی جسور و دور اندیش دارد.

ما شاهد این رشادت ماندگار اقتصادی  از طرف هیات مدیره شجاع شرکت مناطق نفتخیز جنوب بودم.

این نمایشگاه ویژه فریاد  و مانور هزاران کارگر و متخصص جویای زندگی بهتر در سایه امنیت اقتصادی ماندگار بود.
امیدوارم مدیران محترم وزارت نفت و استان خوزستان ازاین تیم اجرایی موفق که در اجرای این نوع نمایشگاه های بزرگ اقتصادی کوشش های بسیاری نمودند سپاسی ویژه بجای اورند.

در پایان از مدیریت ویژه مهندس بیژن عالیپور که در این دوران سخت تحریم های ناعادلانه بین المللی توانستند با سرانجامی نیک دو سال را بدون حادثه سپری نمودند و همچنین از فعالیتهای حرفه ای دکتر فرهاد فروتن در ایجاد و پیاده سازی یک  روابط عمومی  ایده ال بر اساس معیارهای علمی در عرصه ملی و دبیر اجرایی نمایشگاه تخصصی صنعت نفت جنوب اقای علمدار متولی بعنوان یک شهروند خوزستانی سپاسگزارم.



مجیدکیوانی
نماینده سازمان های مردم نهاد استانداری خوزستان..دی ماه ۹۴.. اهواز
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار