شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۸۵۲۰
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۴
فرماندار اهواز عنوان کرد:
ارزانی تصریح کرد: نمی خواهیم وقایع شیراز در اهواز اتفاق بیفتد و شهر ما بدنام شود، هر کس دعوت شد، مهمان ما و تأمین امنیت وی وظیفه ما است، ما رسم مهمان نوازی را به جا می آوریم. وی اضافه کرد: تشکیلاتی داریم که تخلفات انتخاباتی را پیگیری می کند و هر کس از امکانات دولت به نفع یا علیه کسی اقدامی انجام دهد با وی برخورد می کنیم.

شوشان: مهدی ربیع: فرماندار اهواز گفت: در انتخابات مجلس شورای اسلامی تا کنون 133 نفر نام نویسی کردند و ثبت نام امروز و فردا هم ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار شوشان اسماعیل ارزانی بیرگانی عصر مروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با موضوع انتخابات پنجمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: ثبت نام خبرگان دیروز پایان یافت و لیست نهایی امروز برای تأیید یا رد نهایی به تهران ارسال شد.

وی افزود: در انتخابات مجلس شورای اسلامی تا کنون 133 نفر ثبت نام کردند که 19 نفر دکترا، 50 نفر مدارک حوزوی و  5 نفر هم مدرک کارشناسی دارند یا ایثارگر هستند یا 5 سال سابقه کار اجرایی و 104 نفر هم مدرک کارشناسی ارشد دارند.

فرماندار اهواز تصریح کرد: در دوره قبل 4 نفر  مدرک حوزوی، 16 نفر کارشناسی و 64 نفر هم کارشناسی ارشد دارند و 10 نفر از کاندیداها زن و 85 نفر مرد بودند اما در این دوره 15 نفر خانم و 114 نفر مرد هستند و ثبت نام از کاندیداهای پنجمین دوره مجلس شورای اسلامی امروز و فردا هم ادامه دارد.

ارزانی بیرگانی ادامه داد: در این دوره از انتخابات مجلس خبرگان 24 نفر نام نویسی کردند که می توانستند از حوزه های تهران، قم و اهواز شرکت کنند.

وی با اشاره به عدم ثبت نام نمایندگان شورای شهر اهواز برای شرکت در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی توضیح داد: کسی از اعضای شورای شهر اهواز در انتخابات ثبت نام نکرده چون طبق ماده 29 قانون انتخابات باید 6 ماه قبل از انتخابات استعفا می دادند که این کار را نکردند.

فرماندار اهواز با بیان اینکه هیئت های اجرایی خبرگان متفاوت  از هیئت های اجرایی مجلس شورای اسلامی است در خصوص ماجرای درگیری دانشگاه چمران که چندی قبل رخ داد گفت: هر کس که ممنوع التصویر نباشد و سخنرانی نباشد از نظر ما ممنوعیتی برای سخنرانی ندارد، ضمن این که در خصوص حادثه دانشگاه چمران تأمین امنیت از فرودگاه تا درب دانشگاه به عهده ما است و همراهی با کسی دلیل قبول با عدم قبول وی نیست.

ارزانی تصریح کرد: نمی خواهیم وقایع شیراز در اهواز اتفاق بیفتد و شهر ما بدنام شود، هر کس دعوت شد، مهمان ما و تأمین امنیت وی وظیفه ما است، ما رسم مهمان نوازی را به جا می آوریم.
وی اضافه کرد: تشکیلاتی داریم که  تخلفات انتخاباتی را پیگیری می کند و هر کس از امکانات دولت به نفع یا علیه کسی اقدامی انجام دهد با وی برخورد می کنیم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار