شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۸۶۰۴
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۸
رییس شورای شهر اهواز:
علاسوند تصریح کرد: حادثه نهم دی ماه آن حرکت عظیم و ماندگار مردمی، شبیه حرکت بزرگ ملت در روزهای اول انقلاب بود که باید تلاش شود در «سالگرد این حماسه»، حرف اصلی ملت ایران، یعنی حرکت در سایه دین و تحقق وعده‌های الهی تبیین شود.
به گزارش روابط عمومی شورای شهر اسلامی اهواز ، رامی علاسوند رئیس شورای شهر اهواز ضمن  تبریک سالروز میلاد پیامبر رحمت حضرت محمد مصطفی(ص) و میلاد حضرت امام جعفر صادق(ع) گفت: امسال این ایام پربرکت با میلاد پیامبر الهی حضرت مسیح(س) که در قرآن به کرات با تعابیر بلند از این پیامبر عظیم‌ الشان سخن گفته و کرامات ایشان نقل شده است، همزمان شده است. این میلاد را به همه مسیحیان و بلکه به همه مسلمانان تبریک و تهنیت عرض می کنیم.

وی اضافه کرد: قرآن کریم بین یهودیان و مسیحیان تفاوت قائل است  و به یاری خداوند در آینده نزدیک اروپا و غرب به دین مبین اسلام روی خواهند آورد.

رئیس شورای شهر اهواز با بیان اینکه  روز نهم دى برخاسته از بصیرت درجهت  دشمن‌‌‌‌‌شناسى و حضوربه موقع  در عرصه‌ مجاهدانه است تصریح کرد: حادثه نهم دی ماه آن  حرکت عظیم و ماندگار مردمی، شبیه حرکت بزرگ ملت در روزهای اول انقلاب بود که  باید تلاش شود در «سالگرد این حماسه»، حرف اصلی ملت ایران، یعنی حرکت در سایه دین و تحقق وعده‌های الهی تبیین شود. 

رامی علاسوند  فتنه را یک اقدام  سیاسی و امنیتی غیر قابل  قابل دفع دانست و افزود :فتنه 88  یک حضور عظیم مردمی نیاز داشت؛ مقام معظم رهبری با رهنمودهای پیامبر گونه خود همواره راجع به 9 دی تأکیدات مهمی را بیان کرده‌اند که نصب‌العین قرار دادن آنها برای تمام خواص و عموم مردم می‌تواند روشنی بخش راه آینده کشور و اسلام ناب باشد.

وی  با اشاره به حقیقت، 9 دی  و شعار اصلی مردم  در راستای دفاع از انقلاب، نظام، و ولی فقیه خاطر نشان کرد : حماسه مردم در روز 9دی ماه هرسال  نمادی از بصیرت، دشمن‌شناسی و حضور در عرصه‌ مجاهدانه توسط مردم مسلمان ا یران است.

علاسوند  تاکید کرد:همواره مردم ولایتمدار استان خوزستان علی الخصوص اهوازی های غیور و انقلابی  امسال نیز  با خلق حماسه تاریخی دیگری در  ۹ دی دشمنان نظام را با حضور خود ناامید کرده و در  راهپیمایی 9 دی  پیوند دیگری با ولایت فقیه  خواهند بست.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار