شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۸۶۲۶
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۷



واگذاري 200 واحد از طرح بزرگ مسكن مهر نفت در مناطق نفتخيز جنوب به مالكان آغاز شد . 

به گزارش روابط عمومي شركت مناطق نفت خيز جنوب ، مدير كل روابط عمومي وزارت نفت روز سه شنبه ( اول دي ) در بازديد از واحدهاي آماده تحويل طرح 2000واحدي مسكن مهر نفت اهواز با تقدير از تمهيدات و اقدامات شركت ملي مناطق نفت خيز جنوب و ساير نهاد هاي ذيربط در تكميل و واگذاري واحد هاي مسكوني گفت: تامين مسكن كاركنان يكي از اساسي ترين نيازها و عوامل موثر در ايجاد رضايتمندي و افزايش بهره وري سازمان محسوب مي شود .

دكتر اكبر نعمت الهي افزود : با در نظر گرفتن كليه كاربري هاي غير مسكوني ، مسكن مهر نفت اهواز قابليت تبديل شدن به شهركي استاندارد و منطبق با اصول نوين معماري و ساختماني را دارا خواهد بود . 



مشاور مديرعامل مناطق نفت خيزجنوب در امور اجرايي و پيگيري نيز در اين بازديد با بيان اينكه اين طرح از حيث واقع شدن در محيط شهري، ويژه شناخته مي شود ، خاطر نشان كرد: با توجه به انجام عمليات ساخت ، تكميل و اجراي شبكه هاي آب، برق، دفع فاضلاب و گاز توسط شركت‌ هاي خدمات رسان 200 واحد اول درحال واگذاري به متقاضيان مي‌باشد كه از اين تعداد 100 واحد دو خوابه و 100 واحد سه خوابه مي‌باشند.

مهندس محمد خانچي با بيان اين مطلب كه با همكاري اعضا كه نقش بسزايي در تأمين اعتبار پروژه دارند واگذاري بخش ديگري از واحدها تا پايان سال جاري ادامه خواهد داشت افزود: اهميت نخست در اجراي اين طرح بزرگ، اجراي با كيفيت واحدهاي مسكوني مي‌باشد كه با نظارتهاي مستمر كليه الزامان و مقررات ملي ساختماني به كارگرفته شده است.

لازم به ذكر است اجراي پروژه 2000 واحدي مسكن مهر نفت اهواز در قالب 100 بلوك 20 واحدي در بلوار شهيد هاشمي سپيدار اهواز با همكاري اداره كل راه و شهرسازي استان خوزستان در دست اقدام مي‌ باشد. 

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار