شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۸۶۳۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۳
یکی از نمادهای ماندگار در انتخاب درست مردم است که نبرد با مار خوش‌ خط ‌وخال فتنه و تزویر را برای همیشه در تاریخ ثبت کرد و حکایتی جانانه از عزم ملی در مدیریت سیاسی کشور را رقم زد.

نهم دی، یکی از نمادهای ماندگار در انتخاب درست مردم است که نبرد با مار خوش‌ خط ‌و خال فتنه و تزویر را برای همیشه در تاریخ ثبت کرد.

پیامبر اعظم (ص) می فرماید: "طُوبی للمُخْلِصینَ، اُولئکَ مَصابیحُ الهُدی، تَنْجَلی عَنهُم کُلُّ فِتْنَه ظَلْماءَ" خوشا به حال مخلصان، آنان چراغ‌های هدایت اند که هر فتنه تیره‌ای ازسوی آنها زدوده می‌شود.
بی شک از مصادیق " اُولئکَ مَصابیحُ الهُدی"همانا معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و نائب بر حقش رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای (مد ظله العالی) است.
هفته مقدس وحدت به عنوان مظهر وحدت امت اسلامی از یادگارهای بینش عمیق امام(ره) و تجلی یوم الله بصیرت به عنوان مظهر بیداری و فتنه ستیزی امت اسلامی، (ازیحکم علی القلوب و ولایتمندی حکیمانه رهبرمعظم انقلاب) دو رخداد الهام بخش و تاریخی هستند که غور و قوس درکنه آنها ما را به درک عمیق حبل المتین و صراط المستقیم رهنمود می کند.
هرگاه فتنه‌ها چون مارسمی سر از آشیانه بیرون می‌آورند ترکیبی از فرصت‌ها و تهدید‌ها رخ ‌نمایی می‌کند. تهدید برای قوام و امنیت جامعه و فرصت برای محک زدن عیار خویش و میزان بصیرت آموزه‌های سیاسی اسلام، سرشار از رهنمودهایی است که در سایه وحدت و اخوت دینی، تکلیف ما را با هر فتنه و فتنه‌گری مشخص می‌کند و چالشی را که از این مسیر به دست آمده،همراه با بصیرت و گذار به رفتار مناسب، از میان برمی‌دارد. 
نهم دی، یکی از نمادهای ماندگار در انتخاب درست مردم است که نبرد با مار خوش‌ خط ‌وخال فتنه و تزویر را برای همیشه در تاریخ ثبت کرد و حکایتی جانانه از عزم ملی در مدیریت سیاسی کشور را رقم زد. 
مردم ‌سالاری دینی دراین خیزش آگاهانه به زیبایی هر چه تمام‌ ترقد برافراشت و بدخواهان و کینه ‌توزان را رسوای کوی و میدان کرد. یک چنین سرمایه سرشاری، همیشه در صیانت از کیان ایران اسلامی جاری است و تا زمانی که بصیرت هست، پیشرفت و موفقیت نیز هست.
مبارزه با فتنه نیازمند شناخت آن و شناخت فتنه، نیازمند فتانت و زیرکی است که از آن به عنوان بصیرت یاد می کنند و بصیرت زمانی تظاهرات عینی می یابد که با وحدت کلمه ممزوج گردد.
همین بصیرت وحدت آفرین مردم بود که با حضور میلیونی در بهمن57 رژیم سرسپرده و طاغوت ستم شاهی را در برابر دیدگان مبهوت مستکبران عالم از ریشه برکند تا ولایت فقیه را نهادینه کند. درحماسه نهم دی 88 نیز فرزندان همان مردم با حضور میلیونی و عاشورایی، بی آنکه ولی امرشان «مسلم» را به عنوان «سفیر» گسیل کند، از سر بیداری و تکلیف دینی، به قیام و یاری‌ وی برخاستند و مقتدرانه و بیداردلانه همان بهت 57 را در چشمان دشمنان اسلام پدید آوردند. اینان با اراده، یکپارچگی و وحدت در میثاق با خط سرخ ولایت بر ادامه ی راه دفاع از نظام و حریم ولایت، شکوهمندانه پای فشاری کردند و یاس عمیقی را بر دل معاندین این ملک اللهی و افتخار تاریخی عظمایی برای رهروان ولایت به جاگذاشت.
سخن را با این کلام گوهر بار مقام معظّم رهبری به پایان می برم:
ایشان با تاکید برناممکن ‌بودن خلق حماسه ماندگار نهم دی با اراده‌های انسانی، فرمودند: 
«دست خدای متعال، روح ولايت و روح حسين‌بن‌علی(عليه‌السلام) در لحظه لحظه آن حماسه ماندگار ديده می ‌شد.»
والسلام علی من اتبع الهدی 
محمد حویزاوی
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۳
comment
0
0
comment اینهم یک نمونه بارز از تبلیغات برای شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار