شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۸۶۸۷
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۹
نگران سوء رفتار ها و سوء مدیریت برخی که قاتق نانشان گویی جهالت مزدوج است،جهالتی که در واقع جهل مرکب را با حضور خود،اآبرویی داده، جاهلانی که نان شان چرب از رفتارهای غیر عادلانه و غیر علوی است
سلام علیکم
برادران رهیابی
به شخصه و با توجه به شناختم از مردم  عرب خوزستان اصلا و ابدا نگران چونان نشست هایی و چنین نتایج ابلهانه ای نیستم،امروزه همه مردم میدانند بیچارگانی که نام اپوزیسیون خارج نشین بر خود گذارده اند، مفلسان  خرد و درايتند و بس، مفلساني كه هر از چندگاهی جلسه ای و نشستی ترتیب میدهند و آرزوهای واهی خود را به نام برنامه های عملیاتی و صرفا در جهت اخاذی و تكدي، از این جلسه بدان نشست کالحمار یحمل اسفارا،بر دوش مي كشند.
در این میان  مردم عرب خوزستان خاصه؛ با این ابلهان سرسازگاری شان نیست و شاهد سخنم كاروان شهداي حريم حرم ولايت است، مردمي كه نان ندارند اما نامدار عرصه جهادند،مردمي كه جان شان آزرده از بدي ها و بي غيرتي هاي برخي است اما در برابر دشمن خون ريز تكفيري،جسم و روح شان را آغشته از  غیرت علوی می بینی و چونان ذوالفقار علی(ع)بر جسم و جان کافران دیوسیرت داعشی و ارباب های شان،زخمی فربه می نشانند، من اما نگران از جای دیگرم.
نگران سوء رفتار ها و سوء مدیریت برخی که قاتق نانشان گویی جهالت مزدوج است،جهالتی که در واقع جهل مرکب را با حضور خود،اآبرویی داده، جاهلانی که نان شان چرب از رفتارهای غیر عادلانه و غیر علوی است،و این همان جهالتی است که گفتم جهالت مزدوج،جهالتی که به قطع و یقین هم محصولی نکبت و این جهانی دارد و بدتر هم مزرعه ای از پادفره آن جهانی و وای بر کسی که شریک در تجارت عزازیل شود،تجارتی که بارش نادانی است و دوری از عدالت و در نهایت آنکه تجارتی است که به جز زیان ابدی ماهیتی ندارد؛ نگرانی من از همین دسته مدیران و روسا و مسئولینی است که گویی فاوستی هستند با جانی از دن کیشوت،یاوه هایی که سر در آخور جهل دارند و جانی آلوده از وهم.
من نگران این جماعتم و شما نیز مطمئن باشید که دن کیشوت های گریخته از خود و آویخته از دامن بیگانه به دریوزگی، جایی میان مردم عرب ندارند اما همانگونه که گفتم نباید از فاوست های همسایه که روح شان را با حکمی و اتاق مبله ای و میز ریاستی تاخت زده اند غافل بود؛ اینان بیشترین زیان را برای استان و مردم استان داشته اند و اگر بمانند؛ خواهند داشت، پس دوستان بزرگوار اهل قلم و رسانه، روح مدیرانی که نان را و کار را و معیشت مردم را گره به قومیت و ... میزنند را عریان کنید تا مردم نیز این جسم های پوشیده در جامه های فاخر را خوب بشناسند، جسم هایی که روح تیره و کج و معوجی در پس پشت خود  نهان کرده اند.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
انتشار یافته: ۳
comment
comment
يك همكار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
comment
0
1
comment سپاس بابت جوابيه اي مودبانه و دلسوزانه. چيزي كه واقعا محتاج به آن هستيم. اميدوارم دوستان رهيابي نيز نوشته ي زيباي شما رو در سايتشون نمايش بدن. در پناه خدا باشين.
comment
عرب اهوازی
|
United States
|
۰۰:۵۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۹
comment
0
0
comment احسنت احسنت احسنت هزار بار احسنت،شير مادرت حلالت،اگر زنده است بهش میگم این قلم پسرت از طلاست اگر هم رحمت خدا رفته دعا میکنم نور به قبرش بباره که خوب تربیت کرده
comment
هنگامه
|
United States
|
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۰
comment
0
0
comment ببخشید شوشان ایشان از عربهای خوزستان هستند؟می شود کمی از خودشان بگویید/من دانشجوی ادبیات فارسی هستم و این قلم را خیلی پسندیدم و مرا به یاد کتب کلاسیک انداخت،کلامی متقن و محکم با یک موسیقی خاص،کلمه ها انگار مجسمه سازی چکش کاریشان کرده باشند و ... خلاصه کلامی استادانه اما کاش جناب استاد یک ویرایش کوچک می کردند شاید هم اشتباه تایپی باشد که به نظرم همین است،به هر حال این قلم و صاحب قلم انوشه باد
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار