شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۸۶۹۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۷
معزی خبر داد:
مدیر امور بیمارستانی و تعالی خدمات بالینی دانشگاه: با پیگیری های مکرر معاونت درمان دانشگاه، اعتبار راه اندازی 100 تخت روانپزشکی از اعتبارات مربوطه وزارت متبوع تامین گردید و در آینده نزدیک این تعداد تخت به بیمارستان های سلامت، گلستان و سینا افزوده خواهند شد
دکتر میثم معزی مدیر امور بیمارستانی و تعالی خدمات بالینی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اعلام خبر افزایش تخت های روانپزشکی بیمارستانهای تابعه دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، گفت: بیمارستان های گلستان، سلامت و سینا تنها بیمارستان های دانشگاهی فعال در زمینه روانپزشکی در استان هستند و بیماران اعصاب و روان شهرستانهای مختلف استان ناگزیرند جهت بستری به این بیمارستان ها مراجعه نمایند.

وی افزود: تراکم بالای بیماران روانپزشکی و ضریب اشغال بالای بیماران در این بخش ها سبب شد تا با توجه به استانداردهای خاص بخش روانپزشکی و مراقبت های ویژه ای که بیماران این بخش می طلبند، جهت ارتقاء کیفیت ارائه خدمات درمانی تخت های روانپزشکی در بیمارستان های جنرال شهرستانها و همچنین تخت های روانپزشکی ریفرال در بیمارستان گلستان، سلامت و سینا را توسعه دهیم.

معزی تصریح کرد: با پیگیری های مکرر معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز اعتبار راه اندازی 100 تخت روانپزشکی از اعتبارات مربوطه وزارت متبوع تامین گردید و در آینده نزدیک این تعداد تخت به بیمارستان های سلامت، گلستان و سینا افزوده خواهند شد.

وی گفت : با بازرسی های مستمر کارشناسان ستادی معاونت درمان از بیمارستان های دانشگاهی به دلیل محدودیت شدید فضای فیزیکی، جانمایی 100 تخت در این بیمارستانهای چالش هایی را به دنبال دارد که با رایزنی های مستمر با معاونت توسعه مدیریت و منابع و همچنین مسئولین بیمارستانها درصدد رفع آن هستیم.

معزی در خاتمه اظهار امیدواری کرد که با پیگیری مسئولانه و همکاری نزدیک کلیه معاونت ها و مدیریت های ذیربط  موفق به جانمایی تخت ها در بخش روانپزشکی بیمارستان های سلامت، سینا و گلستان شده تا در ارائه خدمات مطلوب به بیماران این بخش بیش از پیش موفق باشیم.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
زنبورک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
comment
0
0
comment در همه استانها، رفاه و میزان جذب سرمایه گذار و فضای سبز و مراکز علمی و فرهنگی و پژوهشی و اماکن تفریحی و صنعت گردشگری و امید به زندگی افزایش پیدا میکنه اونوقت در خوزستان تخت های روانپزشکی!
شوشان اگر رسانه باشی برات یک سوژه است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار