شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۸۷۰۰
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۳
آیت الله سیدابوالحسن حسن‌زاده :
بدون اینکه بخواهیم شیعه و سنی را مطرح کنیم دشمنان را به هراس واداشته‌ایم، هم از اسرائیل، هم امریکا و هم بسیاری از کشورهای غربی و منطقه، در رأس آن عربستان سعودی یا خود این جنایات را انجام می‌دهند یا از آنها حمایت می‌کنند.
آیت الله سیدابوالحسن حسن‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در اهواز در واکنش به اعدام آیت‌الله النمر اظهار کرد: قطعا جنایتی که سعودی‌ها مرتکب شده‌اند نخستین و آخرین جنایتشان نخواهد بود و رژیم منحوس سعودی که با توطئه انگلیسی‌ها روی کار آمد برای ادامه حیات خود مدیون اینگونه اقدامات شوم است.

وی با بیان اینکه رژیم سعودی اما بداند با این فجایع نمی‌تواند به حیات ننگی‌‌اش ادامه دهد افزود: تعجب از سعودی‌ها نیست بلکه تعجب از آمریکایی‌ست که اینقدر شعار حمایت از حقوق بشر را می‌دهد و بیشترین حمایت را از رژیم منفور سعودی دارد.

امام جمعه موقت اهواز اضافه کرد: رژیمی که به‌هیچوجه حقوق شهروندان را رعایت نمی‌کند، هیچ انتخاباتی در این کشور صورت نمی‌گیرد و رژیمی که این جنایات را به کرات مرتکب شده و خواهد شد.

حسن‌زاده گفت: این شیخ بزرگوار هیچ قیام مسلحانه‌ای و هیچ تروری نداشته و فقط با زبانش حقایق را بیان می‌کرد که همین مسئله نیز موجبات آزار و اعدام وی را از سوی حاکمیت منفور سعودی فراهم آورد.

وی بیان کرد: تعجب از این است که آمریکا که این همه شعار دموکراسی می‌دهد خود حامی و مدافع رژیم سعودی بوده و همه می‌دانند بزرگترین حامی رژیم سعودی، آمریکایی‌ها هستند.

امام جمعه موقت اهواز افزود: از سویی دیگر جالب‌تر اینکه آمریکا، ایران را متهم به حمایت از تروریست می‌کند!

حسن‌زاده گفت: قطعا خون این شهید و انسان بزرگوار پرثمر و راهش پررهرو خواهد بود و خداوند انتقام این خون را از سعودی‌ها خواهد گرفت.

وی خاطرنشان کرد: جنایتی که نمونه آن را در نیجریه نیز شاهد بوده‌ایم و چنانچه "شیخ زکزاکی" را در وضعیت نامعلومی قرار دادند.

امام جمعه موقت اهواز گفت: آنچه دشمنان از آن هراس دارند بیداری‌ست که در حال شکل گرفتن و گرایش به اهل بیت(ع) به‌عنوان اسلام ناب است.

حسن‌زاده اضافه کرد: بدون اینکه بخواهیم شیعه و سنی را مطرح کنیم دشمنان را به هراس واداشته‌ایم، هم از اسرائیل، هم امریکا و هم بسیاری از کشورهای غربی و منطقه، در رأس آن عربستان سعودی یا خود این جنایات را انجام می‌دهند یا از آنها حمایت می‌کنند.

وی در پایان عنوان کرد: بهر حال راه این شهید و این عالم جلیل‌القدر ادامه پیدا می‌کند و موجبات زوال و نابودی سعودی‌ها را تسریع خواهد کرد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار