شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۸۷۷۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۴
بازدید کارشناسان اداره کل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری از شهرستان ایذه کارشناسان اداره کل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری از شهرستان ایذه بازدید کردند.
بازدید کارشناسان اداره کل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری از شهرستان ایذه
 کارشناسان اداره کل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری از شهرستان ایذه بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی استانداری خوزستان سید نور مشاور استاندار و مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری از بازدید کارشناسان این اداره کل در روز دوشنبه 14دی ماه از شهرستان ایذه خبر داد.

سید نور گفت: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری و سیاست های دولت تدبیر  وامید و تأکید استاندار محترم و همچنین رسالت اداری و با هدف تلاش برای ایجاد رضایتمندی، امید و انگیزه بیشتر در بین مردم و مسئولین کارشناسان این اداره کل از فرمانداری، شهرداری، اداره ثبت احوال، اداره تأمین اجتماعی، اداره بهزیستی، اداره منابع طبیعی، اداره آب و فاضلاب، شبکه بهداشت و درمان، بیمارستان شهدا، محیط زیست  و فوریت های پزشکی شهرستان ایذه بازدید نمودند. سید نور افزود: بیمارستان شهدا از وضعیت بهداشتی مناسبی بخصوص در بخش اورژانس و تزریقات بیمارستان برخوردار نبوده که این امر موجب نارضایتی در بین مردم می شود. وی همچنین از مسئولین دانشگاه علوم پزشکی و مسئولین شهرستان خواستار رفع سریع مشکلات تنها بیمارستان شهرستان ایذه شدند.

وی بیان نمود: اهالی روستاهای پرچستان اورک و شالو، راسفند و کلیه روستاهای حاشیه تالاب میانگران چنانچه نسبت به  تعیین حدود اراضی ملی اعتراض دارند با همراه داشتن مدارک و اسناد مثبته به دبیرخانه کمسیون ماده واحده مستقر در اداره منابع طبیعی مراجعه تا موضوع مورد بررسی و اعلام نظر گردد.

سیدنور از اداره کل منابع طبیعی استان و اداره منابع طبیعی شهرستان خواستار تسریع در رسیدگی به اعتراضات و پرونده های واصله  اهالی شد.

سید نور بیان داشت: در اداره تأمین اجتماعی شاهد ازدحام جمعیت و مراجعه کننده جهت تمدید، تعویض و صدور دفترچه و سوابق بیمه ای بوده که اداره شهرستان به منظور   پاسخگویی با مشکل مواجه شده است که سبب ایجاد گلایه مندی شهروندان را در پی داشته است.

وی جهت حل این مشکل از مسئولین و مدیرکل تأمین اجتماعی استان خواستار تأسیس و راه اندازی کارگزاری بیمه در شهرستان ایذه جهت تسریع در پاسخگویی و تکریم بهتر ارباب رجوع شد.

سید نور اظهار داشت: محیط زیست شهرستان ایذه با کمبود نیرو و کارشناس و همچنین وسایل مورد نیاز جهت اطفاء حریق مواجه بوده که از مسئولین محیط زیست استان خواستار حل موضوع گردید.

وی در پایان افزود مدیران و مسئولین دستگاه های اجرایی در راستای خدمت رسانی مطلوب و بی منت به مردم کوشش و اهتمام داشته باشند.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۷
comment
1
0
comment آخی
تبلیغات شما هم تموم شد
باید زودتر از اینها میرفتی
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار