اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۸۷۸۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۳
از جمله برخی سران گروه های اصلاح طلب و حتا مشارکتی ها بعضا به ایشان سر می زنند و سید ما با حفظ مواضع خود با این عزیزان دیدار و مراوده فکری داشته که بعضاً این ارتباطات گسترده صرفاً وجوه اخلاقی و اجتماعی دارند و حتا از باب سیاسی نیست.
شوشان : هفته گذشته یکی از سایت های خوزستان با انتشار عکسی از جناب حاج آقای بلادیان عضو هیات اجرایی انتخابات اهواز در حاشیه نشست جبهه اصول گرایان با حضور مهندس باهنر منتشر کرده بود و این عکس را سندی بر تخلف انتخاباتی در هیات اجرایی دانسته بود. از آنجا که شوشانیان از جناب حاج سید موسی بلادیان صاحب آشنایی کافی با خلق و خوی ایشان دارند و نه از باب تعصب رسانه ای بی دلیل ندانستند توضیحات ذیل را:

جناب بلادیان یکی از قدیمی ترین دوره های مدیریتی در نهادهای خوزستان را در اداره کل آموزش و پرورش خوزستان حدود 16 سال بر عهده داشته اند و به شهادت قاطبه فرهنگیان از پویا ترین و آرام ترین دوره های کارکرد این اداره کل است که وظیفه ای سنگین در پشتیبانی جبهه های حق علیه باطل را نیز بر عهده داشته است.

 پس از بازنشستگی از دوران خدمت نیز ایشان یک لحظه سنگر خدمت در امور عام المنفعه و دینی و انقلابی را ترک نکرده و مانند یک جوان از بام تا پاسی از شب در سنگر اقامه نماز و ستاد غدیر و خیرین حوزه ساز مشغول فعالیت هستند بدون انکه ریالی حقوق دریافت دارند. ارتباط خود را با جامعه بزرگ فرهنگیان حفظ کرده و سالیانه نشست ها و افطارهای فرهنگیان همکاران قدیم و جدید را دعوت می نمایند و یادی از ایام کرده و تحلیل مسایل روز و آموزشی را می نمایند.

وی مدرسه ای مجهز و وسیع را در بهترین نقطه اهواز (مجتمع آموزشی فارابی در خیابان 10 غربی کیانپارس) را ساخته و به بهره برداری رسانده و پس از چند سال آن را وقف کردند.

در خیابان 11 غربی کیانپارس برای برطرف کردن خلاء معنوی و مذهبی محدوده پر جمعیت غرب کیانپارس بانی شده و با کمک جمعی از خیرین و به محوریت خود مسجدی را بنا کرده که هم اکنون مورد استفاده مومنین است.

همین امروز که در جلسه ای خدمت نماینده محترم مسجدسلیمان جناب دکتر جلیلی بودیم و ایشان سری به مجموعه رسانه ای زدند به دکتر جلیلی نشانی مدرسه ای عشایری را در منطقه ای دور افتاده از اندیکا دادند که در وضعیت بدی به لحاظ امکانات قرار دارند و ایشان روز گذشته اش به آن مجتمع آموزشی عشایری سر زده اند و کمک هایی را به فراخور توانایی تقدیم کرده اند ...

مجموعه این خصایل باعث شده تا سید به عنوان یکی از معتمدین خوزستان همواره مطرح بوده و از ایشان در کارهای خیر و عام المنفعه و اصلاح ذات البین از طرف گروه های مختلف دعوت شود. 

سید با وجود مشغله های مختلف و با اصرار فرمانداری و در حین برگزاری جلسه انتخاب هیات اجرایی به فرمانداری رفتند و به سید رای اعضا جهت عضویت در هیات اجرایی داده شد علیرغم توضیح مشغله هایشان لیکن اصرار بر ماندن ایشان در هیات اجرایی بود.

از دیگر خصال سید بزرگوار ما عمل به عنوان فردی ولایتمدار  وانقلابی و اخلاقی و حکم و «فریضه» در مناقشات و از این باب حشر و نشر ایشان با گروه های مختلف سیاسی ست علیرغم آنکه خط و ربط سیاسی شان مشخص است و دبیری حزب موتلفه اسلامی خوزستان را برعهده دارد.


از جمله برخی سران گروه های اصلاح طلب و حتا مشارکتی ها بعضا به ایشان سر می زنند و سید ما با حفظ مواضع خود با این عزیزان دیدار و مراوده فکری داشته که بعضاً این ارتباطات گسترده صرفاً وجوه اخلاقی و اجتماعی دارند و حتا از باب سیاسی نیست.

اما در مورد عکس آنکه مهندس باهنر عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و نایب رییس مجلس شورای اسلامی به دعوت جمعی از گروه های اصول گرا به خوزستان می آیند و به حاج آقای بلادیان سری می زنند و عده ای از اعضای جریان های اصول گرا نیز حضور داشته و جلسه ای بر پا می کنند.

 وقتی ماجرا را از آقای بلادیان درباره این نشست جویا شدیم سید کوتاه و گویا پاسخ دادند: " مهندس باهنر نایب رییس مجلس شورای اسلامی ست و در کشور احترامی دارد و مانند بسیاری دیگر از سیاسیون کشور و استان که به من لطفی دارند میهمان خوزستان بودند و به من سری زدند و وظیفه من نیز پذیرایی از میهمان بود و مگر قرار است اگر چنین شخصیت ارزشمندی میهمان آقایان منتقد شود از ایشان استقبال نکنند؟"

نکته دیگر جالب توجه نیز آن است و ذکرش خالی از لطف نیست که اصولن در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی مهندس باهنر کاندیدا نشده اند و در جلسه اصول گرایان خوزستان نیز کاندیدایی حضور نداشته است.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
انتشار یافته: ۱
comment
comment
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۹
comment
0
0
comment این توضیحات و رفع ابهامات از خود در نزد تمام مسئولین محترم ریشه دارد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار