شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۸۸۸۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۸
رئیس بیمارستان ابوذر اهواز: تعداد 18 تخت به تخت های بخش اورژانس و 5 تخت به تخت های بخش NICU بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کودکان ابوذر اهواز افزوده شد

رئیس بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کودکان ابوذر اهواز از افزایش تعداد تختهای این بیمارستان خبر داد و اظهار داشت: به دنبال شیوع بیماریهای فصلی و تنفسی و ازدحام بیشتر بیماران و مراجعین به بیمارستان و همچنین از طرفی کمبود تخت که به عنوان یکی از معضلات و مشکلات اصلی در بیمارستانها مطرح می باشد، پیرو تاکیداتی که ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز بیان داشتند؛ تمهیداتی در خصوص افزایش تخت بیمارستان در نظر گرفته شد.

دکتر مهران حکیم زاده با اعلام مطلب فوق ادامه داد: با توجه به تعداد زیاد مراجعین به اورژانس بیمارستان، در این بخش با کمبود شدید تخت مواجه بودیم که با افزایش 18 تخت به تخت های موجود در اورژانس توانستیم خدمتی به بیماران داشته باشیم؛ در حال حاضر روزانه در حدود 40 تا 60 بیمار در اورژانس بیمارستان بستری هستند.

وی گفت: با افزایش 5 تخت به بخش NICU بیمارستان، کمبود تخت نوزادان بیماری که نیاز به تخت ICU دارند تا حدودی برطرف گردید.

رئیس بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کودکان ابوذر بیان کرد: همچنین شرایطی را در راستای مدیریت بحران در بیمارستان ایجاد نمودیم که در این راستا فرآیند افزایش تخت کمکی در زمان بحران مد نظر قرار گرفته شد. بر این اساس 10 تخت کمکی به بخش جراحی، 8 تخت کمکی به بخش دیالیز و 9 تخت کمکی به بخش نوزادان افزوده گردید تا بتوان در مواقع بحران به بیماران خدمات بهتری ارائه نمود.

حکیم زاده در پایان اذعان داشت: هر چند که با افزایش این تعداد تخت، توانستیم تا حدودی مشکلات بیماران را برطرف نماییم، اما به دلیل حجم بالای مراجعین که نه تنها از شهرهای مختلف خوزستان بلکه از استانهای همجوار و حتی کشور عراق نیز برای دریافت خدمات تخصصی و فوق تخصصی مورد نیاز کودکان خود به بیمارستان ابوذر اهواز مراجعه می نمایند، با مشکل کمبود تخت مواجه هستیم که امید است بتوانیم در این زمینه روند بهتری را پیش رو داشته باشیم تا به عنوان تنها بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کودکان در استان بتوانیم خدمات شایسته ای به مردم عزیزمان ارائه نماییم.

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
اهوازی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۹
comment
0
0
comment دکترخدا قوت، شما و همکارانتان کار سختی دارید ولی یکی دونکته رو خواستم خدمتتون عرض کنم:
1-در اورژانس بیمارستان با توجه به حساس بودن کودکان حداقل از دکترهای عمومی فارغ التحصیل و در شیفت ها ی پرتردد از دکترهای متخصص و نه دانشجو استفاده کنید.
2-نبود اتاق عمل جهت جراحی تخصصی کودکان و بخصوص جراحی های مربوط به حلق و بینی ضعف بسیار بزرگی برای استانه الان که ساختمان جدید داره ساخته میشه لطفا به فکر اتاق عمل تخصصی اطفال هم باشید.بازم میگم خدا قوت مدیریت این همه مراجعه کننده کارخیلی سختیه که شما و همکارانتون دارید انجام میدید اما حیف بخاطر کمبود سخت افزار و برخی تخصص های مورد نیاز این زحمات در برخی موارد به نتیجه لازم نرسه.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار